بایدهای سئو برای کسب و کارهای محلی

اینترنت ممکنه وجود جهانی داشته باشه، اما کار و کاسبی شما محلیه، چون مشتریان شما در شهر و یا همسایگی شما زندگی می کنن. شاید سوال کنین که چیجوری این کار انجام شه وقتی که وب جهانیه و گوگل سایتا رو براساس موقعیت مکانی اونا دسته بندی نمی کنه.

۱- از موقعیت مکانی خود در کلمه کلیدیا استفاده کنین

مثلا اگه در لندن حضور دارین و بیمه خودرو می فروشید، مهم ترین کلید واژه شما «بیمه خودرو لندن» است.

۲- از موقعیت مکانی خود در متاتگا استفاده کنین

متا تگا واسه موتورهای جستجو مهم هستن و باید موقعیت مکانی خود در اونا بذارین.

۳- از موقعیت مکانی خود در بدنه متن استفاده کنین

کلمه کلیدیای محتوای سایت بسیار مهم هستن و نباید از اونا غافل شد. موقعیت مکانی باید یکی از کلمه کلیدیا باشه.

۴- از سرویس Google Places و Yahoo Local استفاده کنین

این دو سرویس فوق العاده هستن و شما رو در لیست موقعیت مکانی خاص قرار میدن.

۵- به کمک موقعیت مکانی به عنوان انکر تکست، بک لینک بسازین.

بک لینک

این کار به کمک بهبود سئو کمک می کنه

۶- در موتور جستجو محلی قرار بگیرین

گوگل، بینگ یا یاهو می تونن ترافیک زیادی رو روونه سایت شما کنن، اما بسته به موقعیت تون، موتورهای جستجو محلی می تونن حکم معدن طلای واقعی رو داشته باشن.

۷- در دایرکتوریای محلی قرار بگیرین

مثلا صفحات زرد می تونن یکی از اولین مکانایی باشن که افراد بدنبال فروشنده محلی محصولی خاص می گردن.

۸- تبلیغات محلی انجام بدین

تبلیغات کلیکی و تبلیغات طبقه بندی شده دو مورد از بهترین گزینه ها هستن.

۹- کلمه کلیدیا رو بررسی کنین

نتیجه این کار اطلاع از تغییر حجم جستجوهاه. کلمه کلیدیای رقبا رو هم بررسی کنین.

۱۰- از رسانه های اجتماعی استفاده کنین

فیسبوک، توئیتر و رسانه های دیگه پتانسیل خوبی واسه استفاده جهت فروش محصول دارن

۱۱- نظرخواهی کنین

نظرات و رضایت مشتری یکی از قدیمی ترین وسایل کسب و کاره و به جذب ترافیک کمک می کنه.

۱۲- واسه موقعیتای مکانی جور واجور خود یه صفحه جدا از هم بسازین

این کار وقتی خوبه که در چند موقعیت مکانی جور واجور کار و کاسبی دارین.

بایدهای سئو واسه کار و کاسبیای محلی

  •  

    بایدهای سئو واسه کار و کاسبیای محلی

۵

 

خلاصه

بایدهای سئو واسه کار و کاسبیای محلی !!! کار و کاسبی شما محلیه، چون مشتریان شما در شهر و یا همسایگی شما زندگی می کنن