در صورت عدم رضایت از غذای رستوران چه کنیم؟

غذای رستوران

به گزارش آلامتو و به نقل از درنگ؛ یه سرآشپز امریکایی به مشتریان درباره غذای بدی که رستوران ها بعضی وقتا ارائه میدن پیشنهاد ای داره.

کامل کولیچیو، سرآشپز سرشناس امریکایی توضیح داده که وقتی یکی از مشتریان با نارضایتی رستوران رو ترک می کنه، چقدر این موضوع واسه سرآشپز ناراحت کننده س. اون در توضیح این موضوع گفته مشتریان هر زمان از غذای رستورانی راضی نیستن حتما باید به اون اعتراض کنن.

توضیحات اون رو در زیر می خوانیم:

چیزی که خود منو به عنوان یه مدیر رستوران یا سرآشپز آزار می دهد اینه که یکی از مشتریان از غذامون راضی نبوده و اعتراض کنه. بعضی وقتا این اتفاقات می افتد. اگه شما مشتری رستورانی بودین و این طور شد بهتره با نارضایتی رستوران رو ترک نکنین تا واسه اعتراض به توئییتر مراجعه کنین. چون در اون زمان کاری از دست آشپز یا رستوران واسه شما برنمی آید.

مدیر رستوران رو پیدا کنین، با آرومی با اون صحبت کنین و بگید از این غذا لذت نبردید. مطمئن باشین اگه در رستوران من کسی بگه غذا خوب نبوده و بهتر بود چیز دیگه سفارش می داد، حتما اون سفارش دیگه رو واسه اون آماده می کنیم. پول سفارش جدید رو هم از اون نمی گیریم. بهتره بیکار نشینین و فقط از غذا انتقاد کنین.

درسته که بهتره یه مدیر رستوران یا سرآشپز واسه این که نظر مشتریان درباره کارش رو بدونه، اسمش رو در شبکه های اجتماعی جستجو کنه تا نظرات مردم رو بخونه.

به هر حال کسائی که از حضور در رستورانی لذت نبردن تنها راهش اینه که انتقاد کنن و این تنها راهیه که صاحب رستوران یا سرآشپز می تونن واسه شادکردن روز شما تلاش کنن. اگه شما رستوران رو ترک کرده باشین دیگه انجام این کار خیلی سخت می شه.

هیچوقت هم نباید واسه انجام این کار نگران باشین چون مدیران رستوران همه تلاششون رو در جهت رضایت حال مشتری انجام میدن. از طرفی اگه شما اعتراض نکنین و طوری رستوران رو ترک کنین که انگار همه چیز خوب بوده، باعث می شید که مدیر و سرآشپز هم فکر کنن این بهترین روش پذیرایی از مشتریاس و غذایی که ارائه میدن باب میل همه هستش.

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟

درنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *