۳ ابزاری که هر بازاریاب دیجیتال باید در ابزارهای خود داشته باشد

بازاریاب دیجیتالی کار سختی است. شما همیشه برای رسیدن به یک مهلت محدود تلاش می کنید یا در تلاش برای دستیابی به یک KPI محکم هستید. شما ، متخصص موتور جستجو ، طراح ، چای ساز ، جوکر فروشگاه هستید … بله ، زمان طولانی است.

دیجیتال

اما لازم نیست فقط به این دنیای بازاریابی دیجیتال بروید. ما ۳ ابزار مورد علاقه خود را انتخاب کردیم که هر بازاریاب دیجیتال باید در مجموعه ابزارهای خود داشته باشد. آنها کسانی هستند که به شما در دستیابی ، ردیابی و سنجش KPI های شما کمک می کنند. بله ، آنها کسانی هستند که به شما کمک می کنند تا شب کمی با صدای بیشتری بخوابید.

با این روش لطفاً سر استرس بازاریابی دیجیتال به دنبال آرامش کمی بیشتر در روز خود باشید …

استرس

۱ ٫ Sniply: Conversions خود را افزایش دهید

Sniply چیست:

Sniplyis ابزاری برای کوتاه کردن لینک است که به شما امکان می دهد ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید یا تبدیل ها را برای صفحه فرود افزایش دهید.

برای استفاده از Sniply برای:

اگر می خواهید محتوا را از وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارید ، Sniply عالی عمل می کند اما می خواهید ترافیک را به وب سایت یا صفحه فرود خود برگردانید. این امکان را به شما می دهد تا وقتی کاربر روی پیوند انتخابی شما کلیک کند ، یک قطعه (یا بنر) ایجاد کنید که در انتهای یک صفحه وب ظاهر می شود.

با فراخوانی برای اقدام به انتخاب شما کاربر ارائه می شود. با کلیک بر روی تماس شما ، کاربر به یک صفحه وب یا صفحه فرود مورد نظر شما هدایت می شود. Sniply فرصتی بی نظیر را برای کمک به شما در حفظ بخشی از ترافیکی که از طریق به اشتراک گذاشتن پیوندها و محتوای شخص ثالث در رسانه های اجتماعی از دست می دهید ، ارائه می دهد.

نحوه کار:

Snips می تواند هم در صفحات وب شخصی شما و هم در صفحات وب شخص ثالث نمایش داده شود. قبل از به اشتراک گذاشتن پیوندی از یکی از حسابهای رسانه های اجتماعی ، پیوند را در جعبه داشبورد Sniply خود وارد کنید.

از شما خواسته می شود که snip خود را ایجاد کنید (Sniply به شما امکان می دهد تا snip خود را برای نمایش متن ، رنگ ، آرم و تماس با عملکرد مورد نظر خود سفارشی کنید). همه کلیک ها و تبدیل ها بر روی اسنایپ های شخصی ردیابی می شوند و در داشبورد Analytics با کاربرد آسان نمایش داده می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از Sniply ، بررسی کامل ما در TweakYouBiz.com را بررسی کنید

قیمت:

قیمت

     

  • بسته رایگان: تعداد نامحدودی از لینکهای کوتاه شده ، ۱۰۰ تبدیل در هر ماه و یک نمایه کاربر در هر حساب ایجاد کنید.
     
  • بسته پرداخت شده (۱۹ یورو در هر ماه) به کار می رود: به شما امکان می دهد اسنایپ های خود را به طور کامل سفارشی کنید تا با مارک تجاری شما و پنج پروفایل کاربری در هر حساب مطابقت داشته باشد.

۲ ٫ BuzzSumo: بازاریابی محتوای خود را مدیریت کنید

بازاریابی محتوا

BuzzSumo چیست:

BuzzSumo ابزاری برای مدیریت محتوا است که به شما امکان می دهد کدام موضوع را برای هر موضوع ، رقیبی یا تأثیرگذار بهتر انجام دهد. همچنین به شما امکان می دهد عملکرد بازاریابی محتوای خود را اندازه گیری کنید.

از BuzzSumo برای:

چه چیزی استفاده کنیم

BuzzSumo می تواند برای تولید ایده هایی برای پست وبلاگ بعدی شما استفاده شود ، زیرا به شما امکان می دهد بهترین پست های عملکردی را با موضوعات و محدوده تاریخ جستجو و شناسایی کنید. شما همچنین می توانید از آن برای ایجاد “هشدار محتوا” برای ردیابی یک موضوع کلیدی یا فعالیت محتوای یک رقیب استفاده کنید.

ایده

BuzzSumo همچنین یک ابزار اندازه گیری محتوا است که به شما امکان می دهد دامنه خود (یا دامنه یک رقیب) را وارد کنید و عملکرد محتوای خود را برای ۶ ماه گذشته تحلیل کنید. این موضوع همه چیز را از بهترین موضوعات وبلاگ شما ، گرفته تا طول مطلوب وبلاگ شما و میانگین تعداد اشتراک هایی که پست های شما دریافت می کند ، دنبال می کند.

یک جایزه دیگر؟ می توانید تأثیرگذار اصلی را برای بازاریابی ورودی خود جستجو و شناسایی کنید. مشخص کنید چه کسی مقاله ای را به اشتراک گذاشته است (یا شما یا مقاله محبوب یک رقیب). اگر مقاله توسط افراد با نفوذ به اشتراک گذاشته شده است ، می توانید از آنها یادداشت کنید و برای استراتژی ورودی خودتان به آنها نزدیک شوید.

نحوه استفاده از BuzzSumo:

به سادگی به حساب BuzzSumo خود وارد شوید و عملی را که می خواهید از نوار پیمایش در بالا انتخاب کنید. یا “Top Content” ، “Influencers” ، “Alerts Content” یا گزارش ها را انتخاب کنید. “سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که لینک ، دامنه یا موضوعی را که می خواهید جستجو کنید وارد کنید و” جستجو “را انتخاب کنید. BuzzSumo کار را انجام می دهد باقی مانده.

قیمت:

     

  • برنامه برنامه (۹،۹ یورو در ماه): ۱-۵ کاربر ، ۱۵ هشدار / ۲۰،۰۰۰ یادداشت ، داده های صادراتی ، تجزیه و تحلیل محتوا و گزارش دامنه.
  •  

  • برای انتخاب گزینه های قیمت گذاری بیشتر برای آژانس ها و شرکتهای بزرگتر اینجا کلیک کنید.

۳ b اعلام کردن: صفحات فرود زیبا را ایجاد کنید

چه دقیقه ای دارد:

Unbounce ابزاری است که به شما امکان می دهد بدون کمک یک توسعه دهنده یا طراح ، صفحات فرود ساده و زیبایی ایجاد کنید. همچنین به شما امکان می دهد عملکرد صفحات فرود خود را با آزمایش تقسیم A / B تست کنید.

چه مواردی را برای استفاده از Unbounce برای استفاده کنید:

Unbounce ابزاری مفید برای کسانی است که برنامه نویسان یا طراحان داخلی ندارند. از آن برای ایجاد ، سفارشی سازی و انتشار صفحات فرود سریع که به راحتی حرکت می کنند استفاده کنید. از آنجا که Unbounce به شما امکان می دهد تا موفقیت عملکرد صفحات فرود را آزمایش کنید ، یک ابزار عالی برای کمک به شما در یادگیری چگونگی بهینه سازی مهمترین صفحات خود برای بالاترین نرخ تبدیل ممکن است.

نحوه استفاده از Unbounce:

Unbounce دارای سیستم کشیدن و رها کردن آسان است که به شما امکان می دهد صفحات فرود خود را با سهولت طراحی کنید. کاملاً قابل تنظیم است به این معنی که شما می توانید از طرحی که اجرا می کنید از برند شما منعکس شود. Unbounce همچنین به شما امکان می دهد بدون استفاده از HTML یک فرم بسازید – تنها کاری که باید انجام دهید اینست که فیلدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت:

     

  • برنامه برنامه (۱۹۹ یورو در هر ماه): ایجاد صفحات فرود نامحدود ، ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه و قالب های قابل تنظیم.
     
  • برای برنامه های قیمت گذاری بیشتر ، از جمله برای مشاغل کوچک و مشاوران ، اینجا را کلیک کنید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید