۳ راه برای افزایش ثبت نام با هدفگذاری کمپین

برای ایجاد ارتباطات معنی دار با مخاطب هدف و هدایت دانش آموزان مناسب به یک دوره خاص ، برنامه و موسسه یادگیری ، شخصی سازی باید در صدر لیست اولویت های شما باشد.

دانش آموز

شخصی سازی ، در اشکال مختلف خود ، روش های ارزشمندی برای هدفگذاری و ارتباط با دانشجویان در سطح فردی ، ارائه مطالب مرتبط و همچنین پیام های مارک با عملکرد مثبت ایجاد می کند ، برخلاف تکیه بر تلاشهای عمومی بازاریابی.

دانشجو

در حال حاضر ، ۹۶٪ از بازاریابان و مدیران معتقد به قدرت شخصی سازی هستند. تنها ۵٪ تأیید می کنند که از اطلاعات استراتژیک خود برای کشف فرصتهای شخصی استفاده می کنند.

مطالعات نشان می دهد که ۷۹٪ از مصرف کنندگان تنها در صورت شخصی سازی کردن بر اساس تعامل های قبلی خود ، با یک پیشنهاد درگیر خواهند شد و این طرز فکر باید در بازار آموزشی برای هدف قرار دادن دانش آموزان بالقوه اعمال شود.

برای کمک به تقویت ابتکارات شخصی سازی شما ، ما ۳ شکل قدرتمند و همچنین ارزش آنها را در دنیای مدرن کشف می کنیم.

۱) شخصی سازی جمعیتی

یکی از رایج ترین و به طور مداوم مؤثرترین اشکال شخصی سازی ، استفاده از جمعیتی است.

با مشخص کردن مخاطب مورد نظر خود برای یک دوره خاص و تجزیه و تحلیل داده های درون خانه ، می توانید متناسب با محتوا ، کمپین های تبلیغاتی و ارتباطات رسانه های اجتماعی که با دانش آموزان بالقوه در مواقع روز یا هفته طنین می زند که احتمالاً بیشترین فعالیت را دارند ، ایجاد کنید. .

با وجود جوانه زنی دانشجویی متنوع تر از گذشته ، تعداد بیشتری دانشگاه و مؤسسات آموزشی در حال جستجوی اطلاعات جمعیتی هستند تا مخاطبان خود را در سطح عمیق تری قرار دهند تا محتوا و کمپین هایی را ارائه دهند که با چشم انداز جوانه زده در سطحی که ارزش شخصی را نشان می دهد ، ارائه دهند.

از آنجا که در عصر دیجیتال چیزی “همه متناسب با همه” وجود ندارد. با استفاده از داده های جمعیتی برای تقسیم مخاطب هدف خود در گروه های خاص ، می توانید ارزش بیشتری را از بینش ها استخراج کنید و نوعی مشغله ای را که باعث ترغیب ثبت نام ها می شود ، جلب کنید.

دیجیتال

برای کمک به شما در تهیه اطلاعات جمعیتی ، یک لیست چک برای مرجع شما وجود دارد:

     

  • چالش ها ، موانع جاده ای یا اهداف مشخص را در یک محیط مشترک تعریف کنید.

     

  • منابع اصلی داده ها و بینش های بخش را با توجه به چالش ها ، اهداف و اهداف خاص خود تعیین کنید.

     

  • تصمیم بگیرید که کدام مجموعه داده ها (سن ، جنس ، مکان ، ترجیحات ، سرگرمی ، مهارت ، سطح تحصیلات و غیره) مهمترین فعالیت برای کمپین شما باشد.

     

  • داده های جدید جمعیتی هر چند نظرسنجی اجتماعی ، نظرسنجی و تحقیقات هدفمند به دست آورید.

     

  • نقشه سفر مشتری را ایجاد کنید و از ابزارها یا تکنیک های تجسم داده برای ایجاد یک جدول زمانی یا روایت استفاده کنید که به راحتی قابل حرکت برای همه ذینفعان اصلی موسسه شما باشد.

     

  • KPI های مربوط را تنظیم کنید تا عملکرد خود را با گذشت زمان ردیابی و اندازه گیری کنید.

۲) شخصی سازی پویا

با محوریت ارائه محتوا یا پیشنهادات محصول بر اساس موقعیت جغرافیایی ، شرایط آب و هوایی فعلی یا سایر فعالیتهای مرور ، این شکل پویای شخصی سازی بر اساس شرایط اطراف آن تحول می یابد.

دانش آموزان امروز بر اساس کارهایی که در یک لحظه دقیق انجام می دهند ، به راحتی ، شفافیت و اهمیت پاسخ می دهند. در اینجا ، پیام رسانی مارک ممکن است بر اساس تنظیمات برگزیده یا داده های جمعیتی باشد ، اما این قابلیت را دارد که با تغییر ، تغییر کند و تکامل یابد.

۷۸٪ جستجوهای محلی محلی منجر به خرید آفلاین می شوند. بنابراین اگر بتوانید از این روش شناسی استفاده کنید ، می توانید تعامل محلی را برانگیخته و افراد را به سمت یک محوطه دانشگاه یا مرکز لمس فیزیکی سوق دهید که احتمالاً آنها از یک چشم انداز به یک دانشجوی ثبت نام شده تبدیل می شوند.

در حالی که این مبتنی بر بخش آموزشی نیست ، کمپین Spotify “این یک چیز عجیب و غریب بوده است” قابل ذکر است ، زیرا بینشی عالی از قدرت شخصی سازی محیطی پویا و خاص برای مکان ارائه می دهد.

Spotify با استفاده از اطلاعات دموگرافیک و بینشهای ایجاد شده توسط کاربر مانند تنظیمات گوش دادن به کاربران در اقشار مختلف جهان ، پیام های شخصی را ارسال می کند که باعث تعامل عمیق و شخصی در زمان های مختلف در سفر خود (و در رسانه های مختلف) می شود. یا سیستم عامل) و همچنین قادر به پخش لیست های پخش صحیح و فیلم های شخصی شده از طریق رسانه های اجتماعی بود.

این مبارزات باورنکردنی ایجاد محور شخصی سازی نه تنها منجر به ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ بازدید از ویدیو شد ، بلکه بیش از ۶۶۹،۰۰۰ اشتراک و تعامل رسانه ای اجتماعی ایجاد کرد.

علاوه بر معیارها و بینشها ، با استفاده از تجزیه و تحلیل و جمع آوری تعداد زیادی از اطلاعات جمعیتی ، و با استفاده از این بینشها برای ایجاد محتوای پویا که مشارکت حداکثری را فراهم می کند ، این امکان وجود دارد که مؤسسات آموزشی بتوانند اوراق قرضه واقعی با آینده جعل کنند.دانشجویان خارج از رحم – نوع آن منجر به ثبت نام می شود. و ، کمپین خلاقانه بازاریابی محتوای Spotify ، گواهی بر این مفهوم است.

بازاریابی محتوا