۴ نکته برای ایجاد ایمیل های اغوا کننده و دریافت آنچه می خواهید

نظر شما در مورد بازاریابی ایمیل چیست؟ کرکی ، بی هدف ، بی هدف ، مورخ؟ چه می شود اگر ما به شما بگوییم که بازاریابی نامه الکترونیکی دارای ROI 4،۳۰۰٪ است؟ شاید شما ممکن است کمی متفاوت تر به خبرنامه خود بنگرید؟

در زیر ما به شما می گوییم چگونه خوانندگان خود را اغوا کنید تا دقیقاً آنچه را می خواهید دریافت کنید. همه چیز در مورد تعریف پیام شما ، افزودن ارزش و ایجاد کمی فتنه در طول مسیر است.

۱ ٫ تصمیم بگیرید آنچه می خواهید و به آن بچسبید

شما باید از خوانندگان خود بخواهید یک چیز ، یک پیام ، یک تماس برای اقدام را انجام دهند. شما باید قبل از ایجاد خبرنامه خود این تصمیم را به خوبی بگیرید – از همه دلیل این است که شما در وهله اول ایجاد می کنید. در این مرحله داشتن یک قاطع از افرادی که هدف خود را انجام می دهید و عملی که می خواهید آنها را بیش از هر چیز دیگری انجام دهند ، کاملاً ضروری است. محتوای ایمیل شما باید خواننده شما را برای انجام این اقدام جذاب کند.

آیا می خواهید مشتریان:

     

  • گزارش را بارگیری کنید؟
  •  

  • برای یک دوره ثبت نام کنید؟
  •  

  • در یک رویداد شرکت کنید؟
  •  

  • محصولی جدید بخرید؟

۲ ٫ خطوط موضوعی را ایجاد کنید که کلیک می شوند کلیک کنید

میانگین نرخ باز ایمیل ۲۱٫۷۲٪ است. این بدان معنی است که ۷۸٫۲۸٪ از مشتریان شما حتی پیام شما را نمی بینند. ایجاد یک خط موضوع قانع کننده اغلب دشوارترین قسمت است زیرا دو کار دارد: ۱- باید مستقیم باشد و به طور واضح تعریف کنید که ایمیل شما شامل چه مواردی است. ۲٫برای کلیک کردن ، باید مشتری خود را اغوا کرده و آنها را فریب دهید.

قبل از نوشتن یک کلمه ، متوقف شوید و فکر کنید: چه ارزشی به مشتریان می دهم؟ چرا آنها باید مراقبت کنند؟ چه چیزی را می خواهم که آنها بالاتر از همه بدانند؟ از زبان پر فشار و پر فروش سعی کنید و از آن استفاده کنید. طبق گفته MailChimp این افراد را خاموش می کند.

بهترین خطوط موضوع:

     

  • ساده ، بدون مزخرف و غیرفروش است.
  •  

  • خوانندگان خود را کمی آزار دهید و به اندازه کافی کنجکاوی خود را برانگیزید تا بر روی آن کلیک کنند.
  •  

  • توجه را جلب کرده و چشم را به خود جلب کنید (نمادها و خطوط موضوعی یک کلمه را امتحان کنید تا در میان جمع ایستادگی کنید).
  •  

  • روی مشتری تمرکز کنید.
  •  

  • گزاره ارزش خود را بلافاصله منتقل کنید و گمراه نشوید.

۳ a یک بدن پاک و پاک نگه دارید

بدنه خبرنامه شما باید واضح و آسان برای خواندن باشد. تعادل بین متن آموزنده و تصاویر جذاب بصری را امتحان کنید. قالب بندی بسیار مهم است بنابراین یک ارائه دهنده ایمیل خوب را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد محتوای خود را به شکلی که پیش بینی می کنید ، شکل دهید.

نسخه شما باید به طور واضح تعریف کند که چرا خوانندگان باید روی آن کلیک یا خواندن کنند. به آنها بگویید که دقیقاً چه کاری باید انتظار داشته باشند. متوسط ​​کلیک از طریق ایمیل فقط ۲-۳٪ است ، بنابراین تماس شما با اقدامات لازم برای متقاعد کردن و تبدیل به کار فوق العاده ای است.

تماس قانع کننده به اقدامات:

     

  • از افعال قابل استفاده استفاده کنید.
  •  

  • کوتاه و مختصر نگه داشته می شوند.
  •  

  • توجه خواننده خود را با استفاده از قالب بندی هوشمندانه انجام دهید.
  •  

  • مرتبط هستند ، اما هیجان انگیز هستند.
  •  

  • به عنوان مثال از زبان فوری استفاده کنید. “اکنون” ، “محدود” است.
  •  

  • مستقل و توجه همه را به خود جلب کنید.

۴ ٫ به نیازها و خواستهای آنها پاسخ دهید

هنگام ایجاد ایمیل خود ، ضروری است که فکر کنید چگونه می توانید زندگی مشتریان را آسان تر کنید. فکر کنید: آنها از طریق ایمیل چه می خواهند؟ چگونه آنها محتوای من را مصرف خواهند کرد؟ آیا پیام من به اندازه کافی مرتبط است؟

مفید و مرتبط باشید:

     

  • از یک الگوی پاسخگو استفاده کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی ایمیل شما را از طریق مطالعه بخوانند.
  •  

  • خصلت های خود را از طریق شخصی سازی شکاف دهید.
  •  

  • لیست نامه های ایمیل خود را بخش بندی کرده و بر اساس علایق و نیازهای فردی ، محتوای منحصر به فرد و هدفمند ایجاد کنید.

ایمیل یکی از مهارتهای اصلی بازاریابی دیجیتال است که بازاریابان ایرلندی از دست رفته اند. ما مهارت ۶۲۲ بازاریاب (۳۸۰ در ایرلند) را آزمایش کردیم و یافته ها را در گزارش خلاء Digital Skills Gap منتشر کردیم. نمره متوسط ​​ایمیل؟ تکان دهنده ۴۱٪ با اولین تشخیص دیجیتالی ایرلند مهارت های بازاریابی دیجیتالی خود را به صورت رایگان تست کنید.

دیجیتال

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

Zara Burke