۶ کانال دیجیتال مؤثر برای ثبت نام دانش آموزان

ارائه دهندگان آموزش عالی در اکوسیستم یادگیری در حال تغییر با چالش های بسیاری روبرو هستند.

تشویق مردم برای آمدن به دانشکده ها و دانشگاه ها سخت تر می شود ، به ویژه هنگامی که آنها فقط برای چند سال تحصیل چقدر بدهی را در نظر بگیرند. سپس ، افزایش یادگیری از راه دور و مطالعه آنلاین وجود دارد که اغلب منطقی ترین انتخاب برای زبان آموزان بزرگسال است.

اما برای بسیاری از دانشجویان کالج ، تصمیم گیری سخت تر است و آنها تحقیقات زیادی را قبل از تصمیم گیری انجام می دهند ، بنابراین بسیار مهم است که آنها بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

دانشجو

بسیاری از موسسات ثبت نام های افزایش ثبت نام را در اولویت های اصلی تجاری خود قرار می دهند. اما برای جذب دانش آموزان جدید ، برقراری ارتباط با آنها به صورت آنلاین اهمیت بیشتری پیدا می کند.

دانش آموز

در این مقاله ، ما به ۶ کانال دیجیتالی نگاه می کنیم که دانشکده ها ، دانشگاه ها و ارائه دهندگان آموزش می توانند از آنها برای درگیر کردن دانشجویان استفاده کنند و به نوبه خود باعث افزایش ثبت نام شوند.

دیجیتال

بیش از ۸۰ درصد دانشجویان کالج برای انجام تحقیقات در دانشگاه خود از تلفن های هوشمند استفاده می کنند – Education Dynamics

این توییت

۱) ایمیل

یک وایت پاپ اخیر دریافت که بیش از ۹۰٪ از نوجوانان ترجیح می دهند از طریق ایمیل از دانشکده ها دریافت کنند و نه از هر وسیله دیگری. این که آیا در مورد کمک های مالی ، پذیرش یا استفاده از آنها صحبت می شود ، ایمیل با استفاده از یک شوت طولانی انتخاب محبوب بود.

از کپی جالب و اصلی گرفته تا عناوین موضوع هوشمندانه ، یک مربی می تواند انجام دهد تا یک دانش آموز بالقوه را برای باز کردن و کلیک کردن یک ایمیل انجام دهد.

به عنوان نمونه از دانشگاه فونیکس استفاده کنید. با تمرکز و استفاده از کپی روشن و مختصر ، موسسه آموزش و پرورش دانش آموزان بالقوه را درگیر می کند و از یک Call-To-Action واضح برای ارائه اطلاعات بیشتر و تعامل درایو استفاده می کند.

آسان برای پیاده سازی و ردیابی ، کالج ها باید برای پرورش سرب از طریق این کانال تلاش کنند ، زیرا پتانسیل بیشتری برای ارتباط با افراد در سطح مکالمه ای دارد.

۲) محتوا

نوجوانان بیشتر به وب سایت دانشگاه علاقه مند بودند تا اینکه در رسانه های اجتماعی آن ۸۷٪ از نوجوانان اعلام کنند که وب سایت های کالج در هنگام تحقیق در دانشکده ها “بسیار مفید” یا “بسیار مفید” بودند.

بنابراین ، ارائه دهندگان آموزش عالی چگونه می توانند از این کانال های دیجیتال بهره مند شوند؟

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. اولا ، یک وبلاگ باید دارای اولویت بالایی باشد. وبلاگ ها همچنین با ارائه صدای دانشکده و دانشجویان فعلی ، می توانند چشم اندازی را با پیشرفت در دانشگاه به روز کنند.

دانشگاه ایالتی نیویورک یک وبلاگ اختصاصی دارد که این موسسه از طریق ارسال مطالبی درباره موضوعاتی مانند پردیس زندگی ، سالمتر نیویورک ، برای ایجاد رابطه با دانشجویان خود استفاده می کند.

این اثر از محتوا ، نقاط درد دانشجویان را نشان می دهد ، USP دانشگاه را به نمایش می گذارد و بینشی از زندگی (و یادگیری) در موسسه ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که یک وبلاگ نیازی به پیچیده یا پر کردن مطالب ندارد ، نکته اصلی این است که روی موضوعاتی تمرکز کنید که با پایه دانشجویی شما طنین انداز می شوند – حال و آینده.

فراتر از وبلاگ نویسی ، مربیان می توانند از بروشورها ، اینفوگرافیک ها و تورهای VR استفاده کنند تا به محتوای آنلاین خود پویایی بصری دهند.

و بیایید ویدیو را به عنوان یک راننده ثبت نام کننده بزرگ فراموش نکنید که ۸۰٪ از دانشجویان از کالج های آینده بالقوه به کالج های آینده تبدیل می شوند ، در حالی که ۴۴٪ فیلم های دانشجویان فعلی را تماشا می کنند.