یک چه کاری انجام می دهد؟

آیا فکر کرده اید تغییر شغلی در نظر بگیرید؟ آیا شما آماده دستیابی به چیز جدید و با پتانسیل عظیمی برای رشد پایدار در سال های آینده هستید؟ چرا حرفه ای به عنوان نیست؟ هرچه صنعت بازاریابی دیجیتال تخصصی تر می شود ، نیاز به بازاریابان محتوای ماهر به سرعت در حال رشد است.

دیجیتال

براساس دفتر آمار آماری وزارت کار ایالات متحده بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۶ ، مشاغل در صنعت چاپ و نشر کاهش خواهد یافت در حالیکه پیش بینی می شود که مشاغل تبلیغاتی ، تبلیغات و مدیران بازاریابی ۱۰ درصد رشد کند. این باعث می شود فضای کافی برای افراد با مهارت بازاریابی در چاپ به سمت انتقال به نقشی در بازاریابی محتوا باز شود. اگر در زمینه ارتباطات دارای مدرک هستید ، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید تا یک شوید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

میشل لین ، یک معامله گر بازاریابی محتوا که درباره آن موضوع گسترده می نویسد ، در مقاله خود با عنوان “چگونه می توان بازاریابی محتوا را برای هر کسی توضیح داد” ، سرگرم کننده است. ” لحظات “آها” که به او در توضیح آن کمک کرده است.

بازاریابی محتوا یک طاقچه خاص در حوزه بازاریابی دیجیتال است. این راهی است که مشاغل خارج از فروش نام تجاری یا خدمات خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. چندین واسطه وجود دارد که از طریق آنها می توانند این اتصالات مانند پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، محتوای دروازه دار و فیلم را برقرار کنند.

بازاریابی و تولید محتوا یک فرم هنری است که نیاز به توانایی در طراحی مطالب خلاق و جالب دارد که با مخاطب هدفمند ارتباط برقرار می کند. این ماده آموزشی است که به خواننده کمک می کند ، به یک سؤال پاسخ دهد ، یا مشکلی را به روشی حل کند که سرگرم کننده برای خواندن ، تماشای یا گوش دادن به آن باشد. معروف شدن به عنوان یک متخصص در مورد یک موضوع باعث ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری می شود ، به خصوص اگر شما بر محتوا تمرکز کنید که به مخاطبان خود ارزشی قائل باشد.

مشکلی

هدف از بازاریابی محتوا ترغیب شخص به اقدام است. محتوا باید شخصی را با اطلاعات ارزشمند ، جذاب و مرتبط به خود جلب کند. کار تعیین نه تنها چگونگی انجام این کار ، بلکه نحوه ارزیابی اثربخشی استراتژی های به کار رفته با استفاده از معیارها است.

یک باید هم داستان دهنده باشد و هم یک تحلیلگر داده. در نهایت ، هدف شما به عنوان یک این است که به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شرکت با شناسایی و تعامل با مخاطب مورد نظر به روشی که برای آنها معنی دار باشد ، کار کنید.

در زیر به مسئولیت های روزانه یک نگاهی بیندازید.

تولید محتوای نوشتاری

شما برای وبلاگها ، ایمیل ها و پست های رسانه های اجتماعی چشم انداز ایجاد خواهید کرد. به عنوان یک ، با تیمی از نویسندگان یا فریلنسرها کار خواهید کرد و مباحث را اختصاص می دهید. حتی هنوز هم یک قادر به نوشتن است و انتظار می رود این کار را انجام دهد.

برای ایجاد محتوای نوشتاری با کیفیت ، به مهارت های نوشتاری بسیار خوبی نیاز خواهید داشت و قادر خواهید بود مخاطبان خود را بدون فروش آشکار فروش ترغیب کنید. شما این کار را با درک نیازهای مخاطبان هدف خود انجام خواهید داد.

وظایف خاص:

     

  • بررسی روندهای مرتبط با رشته شما
  •  

  • ادغام کلمات کلیدی در استراتژی و ارزیابی اثربخشی
  •  

  • شناخت مخاطبان خود و کارهایی که می توانید برای آنها انجام دهید
  •  

  • ایجاد پست های جذاب و اصلی وبلاگ ، ایمیل و پست های رسانه های اجتماعی که بر اساس روندهای فعلی برای مخاطبان شما هدف قرار گرفته است
  •  

  • با استفاده از ابزاری مانند quora.com برای یافتن مخاطبان خود از چه سؤالاتی استفاده کنید و محتوا را برای پاسخ به این سؤالات بسازید
  •  

  • تکرار محتوای محبوب در سراسر سیستم عامل های مختلف
  •  

  • ایجاد کمپین های ایمیل برای کاربرانی که برای ثبت نام در محتوای دروازه دار یا ورود به لیست پستی اقدام به کار می کنند
  •  

  • حفظ وب سایت شرکت

ایجاد محتوای ویدیویی

استفاده از ابزاری مانند یوتیوب و Vimeo به عنوان راهی برای ارتقاء سطح آگاهی از برند ، به بخشی فزاینده ای از یک استراتژی بازاریابی مناسب برای محتوای تبدیل می شود. چندین روش وجود دارد که می توانید ویدیو را در استراتژی بازاریابی خود ادغام کنید. می توانید یک پست وبلاگ محبوب را مجدداً مورد استفاده قرار دهید ، فیلم های مفید چگونه ایجاد کنید ، و حتی نظر خود را در مورد موضوعات مورد علاقه مخاطبان مورد نظر خود ارسال کنید.

شما وظیفه ایجاد محتوای ویدئویی مربوط به برند خود و توزیع آن را در چندین سیستم عامل رسانه ای ، یا مشاوره با فریلنسرها برای ایجاد محتوا بر عهده دارید.

وظایف خاص:

     

  • استفاده از فیلم را در استراتژی کلی بازاریابی هماهنگ کنید
  •  

  • ایجاد یک چشم انداز برای محتوای فیلم
  •  

  • برای آزادسازی محتوای ویدیو با فریلنسرها و خلاقان مشورت کنید
  •  

  • پخش ویدیو در چندین سیستم عامل رسانه ای