.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}
آیا در فکر راه اندازی یک وبلاگ در سال 2012 هستید یا تغییرات قابل توجهی در وبلاگ قبلی خود ایجاد می کنید؟
یکی از موضوعاتی که باید همیشه 100٪ بر آن شفاف باشید ، هدف شما از نوشتن است. آیا این برای ایجاد یک وبلاگ شخصی است که در آن برای شما اهمیتی ندارد که آیا تعداد خوانندگان آنها 9 نفر است یا داشتن یک وبلاگ که می خواهید در برخی موارد از آن درآمد کسب کنید.
اگر به اردوگاه سابق تعلق دارید ، هر طور که می خواهید عمل کنید و این پست را رد کنید. اگر نه ، ادامه مطلب را بخوانید.
1- ساخت وبلاگ همه چیز درباره شما
وبلاگ شما یک مجله آنلاین نیست. اگرچه ممکن است مکان مناسبی برای رها کردن همه چیز باشد ، اما مراقب آنچه می نویسید باشید. مخصوصاً وقتی هدف شما کسب درآمد از آن است.
بسیاری از مردم از این توصیه ناراحت می شوند. آنها با عصبانیت پاسخ می دهند که فقط برای دوستان و خانواده خود می نویسند. اگر این نیت شماست – و کاملاً خوب است – پیش بروید ، اما این را در نظر داشته باشید که دسترسی به مخاطبان بیشتری با یک وبلاگ شخصی ، اگر غیرممکن نباشد ، بسیار دشوار خواهد بود.
اکثر وبلاگ نویسان جدید در سال اول وبلاگ نویسی تسلیم می شوند. کمبود مخاطب بزرگترین عامل است. و آنها این مخاطبان را پیدا نمی کنند زیرا آنها را هدف قرار نمی دهند.
شما مخاطبان جدیدی را از طریق بازاریابی و همچنین محتوای خود هدف قرار می دهید. نه یکی یا دیگری ، هر دو.
برای خوانندگان خود بنویسید. دریابید که چه چیزی می توانید در مورد آن بنویسید که آنها را به اندازه کافی برای بازگشت علاقه مند کند. به یاد داشته باشید ، شما ممکن است نویسنده باشید اما در نهایت وبلاگ به دلیل خوانندگان شما وجود دارد.
2- نوشتن درباره هر موضوعی در زیر آفتاب
علایق زیادی دارید و خوشحال می شوید در مورد آنها بنویسید. از خود بپرسید ، آیا خوانندگان شما خوشحال می شوند که همان را بخوانند؟
تنها راه زنده ماندن در بلاگوسفر انتخاب یک طاقچه و نوشتن در مورد آن است. اگر مانند بسیاری از ما هستید ، چیزهای زیادی دارید که به شما علاقه دارند و انتخاب یکی از آنها دشوار است.
برای مبتدیان طیف گسترده ای مانند توسعه شخصی ، نوشتن ، بازاریابی ، تجارت ، فناوری ، مد و غیره را انتخاب کنید. همانطور که با نوشتن راحت می شوید ، می توانید آن را بیشتر محدود کنید.
لیستی از 20 پست احتمالی که می توانید در وبلاگ خود بنویسید تهیه کنید. اگر بفهمید که کارها را زودتر از آنچه پیش بینی می کردید به اجرا در می آورید ، بسیار شگفت زده خواهید شد. از سوی دیگر ، یک موضوع جدید با پتانسیل ممکن است شما را شگفت زده کند. ادامه دهید ، آن را امتحان کنید ، تا زمانی که این کار را نکنید ، آن را نمی شناسید.
3- گیج کردن بازدیدکنندگان اولین بار
وقتی شخصی برای اولین بار در وبلاگ شما قرار می گیرد ، چند ثانیه طول می کشد تا بتواند تصور خود را ایجاد کند. و شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا آن را مطلوب کنید.
اولین بازدید کننده به دنبال این اطلاعات است.
- وبلاگ شما درباره چیست؟
- شما کی هستید؟
- این برای آنها چیست؟
اگر آنها به سرعت به این سوالات پاسخ دهند و با مشخصات خوانندگان شما مطابقت داشته باشند ، دلیلی وجود ندارد که آنها نمانند و بیشتر تحقیق کنند.
اگر شما واقعاً برای آنها مناسب هستید ، اما اطلاعات پنهان هستند و به سختی می توان آنها را پیدا کرد ، شما به خودتان یک بدی بزرگ می کنید. نام وبلاگ خود را با دقت انتخاب کنید ، به فکر تگ خط خود باشید ، همه این موارد به مارک تجاری مثبت کمک می کند.
4- عدم توجه مناسب به صفحه “درباره من”
صفحه شما درباره من دومین صفحه پربازدید وبلاگ شما است. (در صورت تعجب صفحه اصلی شما اولین صفحه است)
به محض اینکه بازدیدکنندگان شروع به ایجاد یک گوشه نرم برای صفحه اصلی شما کردند ، مستقیماً به سمت صفحه “درباره من” شما حرکت می کنند تا بیشتر بدانند. اکنون وظیفه شماست که کنجکاوی آنها را به نحوی که برای آنها بسیار مناسب است ارضا کنید.
درباره اینکه وبلاگ شما درباره چیست ، چه کسی هستید و چه کاری می توانید برای خوانندگان خود انجام دهید ، صحبت کنید. این اطلاعات اصلی است که هر خواننده می خواهد داشته باشد. پس از انجام این کار ، می توانید آنچه را که برای شما مهم است توضیح دهید و صفحه خود را واقعا شخصی سازی کنید.
اگر فکر می کنید که به نوعی انگیزه ای برای خوانندگان شما ایجاد می کند ، یک داستان پشتی نیز در آن قرار دهید. درباره دوران کودکی خود بحث نکنید.
5- مانند معلم انگلیسی دبیرستان
بنویسید
طراحی شما به افراد کمک می کند تا از در خارج شوند ، اما چه چیزی باعث می شود آنها سرپا بمانند؟ مطالب شما!
لازم نیست از نظر شکل به مقاله دانشگاهی شبیه باشد. سخت کار کنید ، با اشتیاق بنویسید ، خودتان باشید و یاد نگیرید که از وبلاگ نویسان A list با سبک و دلسوزی یاد بگیرید!
صفحه محتوای خود را دوستانه کنید ، قسمت های بزرگی از متن را خرد کنید ، از سرفصل ها ، نقاط گلوله ای و برجسته استفاده کنید تا این کار برای چشم ها آسان شود.
سرفصل ها: اگر می خواهید پست های شما خوانده شده و در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود ، بهتر است در ایجاد سرفصل ها حرفه ای باشید. عناوینی که باعث کنجکاوی می شوند ، به حل مشکلات خوانندگان اشاره می کنند و آنقدر خوب هستند که نمی توان مقاله را بررسی نکرد.
مقدمه: هنگامی که خواننده در آنجا بود ، مشغول جست و خیز است. به یاد داشته باشید این وب است ، توجه کنیددهانه ها کوتاهتر هستند و همه عجله دارند. سرپرست شما باید خواننده را مستقیماً به پست شما دعوت کند. با یک داستان ، یک جمله تکان دهنده یا یک سوال شروع کنید. هر کاری که انجام می دهید ، مطمئن شوید که به سرعت به مقصد می رسید وگرنه خطر از دست دادن خواننده گرانقدر خود را دارید.
6- عدم پذیرش رسانه های اجتماعی
حتی اگر آن را بسازید ، باز هم نمی آیند ، مگر اینکه وبلاگ خود را به طور مکرر تبلیغ و تبلیغ کنید. به آنجا بروید و در رسانه های اجتماعی فعال شوید. اگر فکر می کنید خیلی سخت است ، استفاده از یک رسانه را در یک زمان شروع کنید. با توییتر شروع کنید و سپس به فیس بوک بروید. اگر در آینده برای کسب درآمد از وبلاگ خود جدی هستید ، اهمیت Linkedin و سایر شبکه ها را نادیده نگیرید.
7- نادیده گرفتن وبلاگ نویسان دیگر
شما باید تا آنجا که می توانید در وبلاگ ها مشترک شوید. چند دلیل برای آن وجود دارد. نه تنها مطالب زیادی خواهید آموخت ، بلکه هیچ وقت مطالبی برای پست های بعدی کم نخواهید داشت. علاوه بر این ، شما از آخرین روندها در طاقچه خود مطلع خواهید بود.
بیشتر از همه ، شما شروع به ایجاد روابط با وبلاگ نویسان دیگر می کنید که می توانند به شما کمک کنند و بالعکس. شما ارتباطات معناداری ایجاد خواهید کرد و حتی چند دوست پیدا خواهید کرد. آنها از شما حمایت می کنند ، به شما پیوند می دهند و شما را در جهت رسیدن به هدفتان ادامه می دهند.
و این قیمت ندارد.