نظرسنجی از مصرف کنندگان ، تأثیر ورودی در مقابل خروجی را نشان می دهد
همه ما این افسانه چند دهه ای را شنیده ایم که می گوید مصرف کنندگان معمولی تا ۵۰۰۰ آگهی در روز . اما اگر کسی بخواهد ، می تواند این عدد را به صفر برساند. فقط ” نحوه مسدود کردن تبلیغات ” و بیش از ۷۰۰ میلیون پاسخ خواهید یافت.
اجتناب از تبلیغ مسئله ای رو به رشد برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان است. داده های اخیر Adobe با توجه به این که ۱۹۸ میلیون سر و صدا به پا کرده است. مردم تبلیغات را مسدود می کنند از آنجا که مسدود کردن تبلیغات عمدتا یک پدیده مرور رومیزی است ، فضای زیادی برای تبدیل شدن آن به رایج در همه دستگاه ها وجود دارد. برای مثال ، iOS9 آینده پشتیبانی از برنامه های افزودنی مسدود کننده تبلیغات در Safari را شامل می شود ، بنابراین ممکن است شاهد این باشیم که بسیاری از افراد از مسدود کننده های تبلیغات به عنوان بخشی از تجربه مرور موبایل خود استفاده می کنند.
علاوه بر این ، نظرسنجی اخیر Fractl و Moz نشان داد که ۵۸ درصد از پاسخ دهندگان از نوعی نرم افزار مسدود کردن تبلیغات استفاده می کردند.
با افزایش مقاومت در برابر بازاریابی مزاحم ، واضح است که مصرف کنندگان از بازاریابی کم ارزش و با سر و صدای زیاد خسته شده اند. اما آیا برخی از این تاکتیک ها و کانال ها هنوز جزء م effectiveثر در رویکرد بازاریابی جامع هستند؟ بهتر از این ، آیا بازاریابی ورودی از نظر مصرف کننده بهتر است؟
فراکتل و موز بار دیگر برای تحقیقات انحصاری با یکدیگر همکاری کرده و کارآیی و کارآیی تاکتیک های مختلف بازاریابی را بررسی کردند.
بخش اول تحقیقات ما بر کارآمدی بازاریابی متمرکز است. برای این منظور ، ما نتایج نظرسنجی مصرف کنندگان را در مورد قابلیت های مختلف بازاریابی سنتی و دیجیتال و کانال های تبلیغاتی برای به دست آوردن آگاهی ، هدایت عمل و تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید به اشتراک می گذاریم. در بخش دوم ، ما با تجزیه آنچه که هزینه ۱۰ هزار دلاری می تواند در چندین کانال مختلف به دست آورد ، به کارآیی ی همین رسانه ها نگاه می کنیم.
I. اثربخشی: چه چیزی نتیجه می گیرد؟
روش بررسی
برای این مطالعه ، مستقیماً به منبع مراجعه کردیم: مصرف کننده. در جولای ۲۰۱۵ ، ما یک نظرسنجی آنلاین از بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام دادیم. از شرکت کنندگان در مورد نظرات خود در مورد مشارکت اخیر با رسانه های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی و همچنین تاکتیک ها ، از جمله تبلیغات سنتی (تلویزیون ، رادیو ، چاپی ، بیلبوردها) ، پست مستقیم ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، جستجوی آنلاین ، نمایش تبلیغات ، ۱۳ سوال پرسیده شد. ، هدف گیری مجدد تبلیغات ، بازاریابی ایمیلی ، تبلیغات جستجوی پولی ، تبلیغات برنامه های تلفن همراه و پیوندهای داستان حمایت شده.
چند نکته:
- در سوالات نظرسنجی ، “تبلیغات سنتی” به عنوان تلویزیون ، رادیو ، بیلبوردها و تبلیغات چاپی تعریف شد.
- ما نمونه های بصری از اصطلاحاتی را که ممکن است با آنها آشنایی نداشتند ، ارائه دادیم ، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در SERP ها ، هدف گیری مجدد و پیوندهای داستان حمایت شده.
- شرکت کنندگان جوان کج کردند. اکثریت بین ۱۸ تا ۳۴ (۷۳٫۲٪) بودند.
- اکثریت پاسخ دهندگان مرد (۵۸٫۴٪) بودند.
بررسی کلی
قبل از اینکه به نتایج کامل نظرسنجی بپردازیم ، در اینجا نگاهی اجمالی به یافته های ما داریم:
- به احتمال زیاد تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید خواهد داشت: بررسی مشتریان ، جستجو ، مقالات آنلاین ، تبلیغات سنتی و پست مستقیم
- به احتمال زیاد تأثیر منفی بر تصمیمات خرید : تلفن همراه دارد تبلیغات برنامه ، تبلیغات نمایش داده شده ، جستجوی پولی و بازاریابی ایمیلی
- م effectiveثرتر برای جذب مشاغل: پست مستقیم ، بازاریابی محتوا و ظاهر شدن در نتایج جستجو
- روشهای متداول برای خودآموزی: جستجو ، بازدید از وب سایت شرکت و نظرات مشتریان
- تبلیغات دیجیتالی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است: نمایش تبلیغات ، تبلیغات رسانه ای و تبلیغات برنامه تلفن همراه
- بهترین کانالهای خروجی برای جلب توجه: تبلیغات سنتی ، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات اجتماعی
یافته های به دست آمده یک راهنمای همه جانبه و همه جانبه برای انواع بازاریابی نیست. در عوض ، این بینش ها ممکن است دید جدیدی را در مورد روش هایی که قبلاً آنها را در نظر نگرفته اید یا معتقد بودید دارای اثر مشکوک هستند ، به شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، شما ممکن است به اندازه ما تعجب کنید که ببینیم مصرف کنندگان چگونه پست مستقیم را پیدا می کنند. علاوه بر این ، این یافته ها ممکن است به سادگی اثربخشی ترکیب بازاریابی فعلی شما یا آنچه را که قبلاً در مورد رفتار مصرف کننده می دانید ، به ویژه بخش مربوط به ترجیحات کشف آنلاین تقویت کند.
۱٫ آگاهی از تبلیغات آنلاین بالا است ، اما بیش از نیمی از پاسخ دهندگان با این تبلیغات درگیر نیستند و/یا به طور فعال از نمایش آنها جلوگیری می کنند.
اکثریت پاسخ دهندگان نظرسنجی از انواع مختلف تبلیغات آنلاین آگاه هستند و به آنها توجه می کنند. حدود سه چهارم آگهی های نمایش داده شده را ظرف ۳۰ روز پس از بررسی مورد توجه قرار دادند. اکثریت به همه قالب های تبلیغاتی که در مورد آنها پرسیده بودیم توجه کرده بودند.
بیش از نیمی (۵۳٫۸٪) گزارش کردند که طی یک هفته پس از بررسی روی هیچ تبلیغی کلیک نکرده اند.
- تقریباً یک چهارم (۲۴٫۴٪) در هفته گذشته روی تبلیغات رسانه های اجتماعی کلیک کرده اند که بالاترین تبلیغات آنلاین است.
- تا حدی شگفت آور ، پیوندهای داستان حمایت شده با تقریباً ۱۸ درصد بیشترین کلیک را داشتند.
- بیش از ۱۶٪ روی تبلیغات نمایشی کلیک کردند که با توجه به استفاده اکثریت پاسخ دهندگان از مسدودکننده های تبلیغات (۵۷٫۵٪) بسیار زیاد به نظر می رسد.
- کمتر از ۱۰٪ از پاسخ دهندگان روی تبلیغات PPC کلیک کردند.
۲٫ تبلیغات سنتی ، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات رسانه های اجتماعی خارج از کانال های پولی و خروجی ، بیشترین تأثیر را در جلب توجه دارند.
با خط مستقیم به مراکز مجازی توجه مصرف کنندگان-صندوق ورودی آنها-ایمیل های تبلیغاتی بهترین مورد برای جلب توجه کاربران با ۴۱٫۳ بودند. تبلیغات رسانه های اجتماعی سومین مورد توجه بودbbing ، توجه ۳۵٫۸٪ از پاسخ دهندگان را جلب کرد.
کدام قالب های تبلیغاتی توجه خاصی را جلب نمی کند؟
- تبلیغات PPC فقط کمتر از ۱۰ of از پاسخ دهندگان جلب توجه کردند.
- ۱۶٫۵٪ دریافتند که تبلیغات برنامه های تلفن همراه توجه آنها را به خود جلب کرده است.
- تبلیغات داستانی حمایت شده در حدود ۱۸٪ توجه را جلب کرد.
۳٫ بیش از ۸۸٪ از جستجوی آنلاین برای جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت استفاده می کنند و بیش از ۹۳٪ این کار را در مدت یک هفته انجام داده اند.
پرس و جوهای آنلاین بخشی فراگیر از زندگی روزمره هستند ، بنابراین تعجب آور نیست که ۸۸٫۳ درصد از پاسخ دهندگان از جستجوی آنلاین برای تحقیق در مورد محصول یا شرکت استفاده می کنند. فقط بیش از ۸۵٪ از وب سایت یک شرکت بازدید می کنند و ۸۱٫۹٪ نظرات مشتریان را می خوانند تا بیشتر بدانید.
سایر روشهای خودآموزی به میزان قابل توجهی کمتر از استفاده از جستجو ، بازدید از وب سایت شرکت و خواندن نظرات هستند. بیش از یک چهارم (۲۷٫۴ درصد) حساب های رسانه های اجتماعی یک شرکت را دنبال می کنند تا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند و ۱۰٫۷ درصد نیز با بارگیری محتوا از وب سایت آن در مورد یک شرکت اطلاعات کسب می کنند.
سkingال از پاسخ دهندگان در مورد رفتار آنلاین آنها در هفته گذشته به این نتیجه رسید که چگونه آنها به طور آنلاین به دنبال اطلاعات آنلاین هستند-به شرکت ها اجازه می دهد تا برای آنها تبلیغات کنند-و مصرف محتوای آنلاین.
۹۳٫۲٪-تقریباً کل نمونه نظرسنجی-از جستجوی آنلاین برای یافتن اطلاعات در مورد یک شرکت یا محصول در هفته گذشته استفاده کرد. همچنین ظرف مدت یک هفته:
- ۸۹٪ مقاله آنلاین خوانده اند.
- بیش از نیمی (۵۰٫۸٪) مطالب را از یک وب سایت بارگیری کرده و آدرس ایمیل آنها را به یک شرکت (۵۰٫۲٪) داده اند.
- بیش از یک چهارم (۲۸٫۵٪) یک شرکت را در رسانه های اجتماعی دنبال کردند.
توجه داشته باشید که تقریباً بسیاری از افراد محتوا را از یک وب سایت بارگیری کرده اند و آدرس ایمیل خود را به یک شرکت داده اند ، که ممکن است نشان دهنده ارتباط بین تحویل آدرس ایمیل خود در ازای محتوای بارگیری شده باشد.
۴٫ نظرات مشتریان ، جستجوی آنلاین و مقالات آنلاین بر تصمیم خرید برای اکثر پاسخ دهندگان تأثیر مثبت دارد.
حدود ۸۵٪ به طور مثبت تحت تأثیر نظرات مشتریان قرار دارند. ۴۵٪ به طور قابل توجهی بیشتر و ۴۰٪ به احتمال کمی چیزی را خریداری می کنند که از طریق نظرات مشتریان می شنوند.
بیش از سه چهارم (۷۷٪) به طور مثبت تحت تأثیر جستجوی آنلاین قرار دارند. ۲۵٫۷٪ به طور قابل توجهی بیشتر و ۵۱٫۳٪ کمی بیشتر احتمال دارد چیزی را که از طریق جستجوی آنلاین می شنوند خریداری کنند.
بیش از نیمی (۵۶٫۷٪) به طور مثبت تحت تأثیر مقالات آنلاین هستند. ۹٫۳٪ به طور قابل توجهی بیشتر و ۴۷٫۴٪ کمی بیشتر است. به احتمال زیاد چیزی را که درباره آن می شنوند از طریق مقاله های آنلاین بخرند.
جالب اینجاست که بازاریابی ایمیلی به احتمال زیاد بر تصمیمات خرید تأثیر منفی می گذارد و حدود ۴۴٪ از پاسخ دهندگان کمی کمتر احتمال دارد (۲۲٫۹٪) یا به طور قابل توجهی کمتر (۲۱٫۴)) چیزی را که از طریق ایمیل مارکتینگ می شنوند خریداری کنند.
احساسات تمایل دارند نسبت به پست های رسانه ای شرکت در شرکت ها و بیانیه های مطبوعاتی خنثی باشند ، که ۴۲٫۸ درصد بر تصمیمات خرید تأثیر نمی گذارد و ۴۸٫۶ درصد از پاسخ دهندگان به ترتیب.
۵٫ در مقایسه با سایر تاکتیک های خروجی و پولی ، تبلیغات سنتی بیشترین تأثیر مثبت را بر تصمیمات خرید دارد و پس از آن پست مستقیم وجود دارد.
تبلیغات سنتی بر تصمیمات خرید حدود دو پنجم (۴۲٪) از پاسخ دهندگان تأثیر مثبت دارد. ۶٫۲٪ به طور قابل توجهی بیشتر و ۳۵٫۸٪ کمی بیشتر احتمال دارد چیزی را که از طریق تبلیغات سنتی می شنوند خریداری کنند.
پست مستقیم فقط بیش از ۳۰ درصد بر تصمیمات خرید تأثیر مثبت می گذارد. ۴٫۲٪ به طور قابل توجهی بیشتر و ۲۷٫۷٪ کمی بیشتر احتمال دارد چیزی را که از طریق پست مستقیم تبلیغ می شود خریداری کنید.
با این وجود ، شایان ذکر است که تبلیغات سنتی و پست مستقیم نسبت به شنیدن در مورد یک شرکت یا محصول از طریق منابع دیگر مانند بررسی مشتری ، جستجوی آنلاین یا مقالات آنلاین تأثیر قابل توجهی دارد:
- نظرات مشتریان دو برابر بیشتر از بر تصمیمات خرید تأثیر مثبت نسبت به تبلیغات سنتی دارد.
- تأثیر مثبت مقالات آنلاین بر تصمیمات خرید ۵۶٪ بیشتر از پست مستقیم است.
- شنیدن اطلاعات در مورد یک شرکت از طریق جستجوی آنلاین ۱٫۸ برابر بیشتر از تبلیغات سنتی تأثیر مثبت بر تصمیمات خرید دارد.
در طرف دیگر طیف ، برخی از تبلیغات بر احتمال خرید یک کالا تأثیر منفی می گذارد. در مقایسه با روشهای دیگر ، تبلیغات برنامه تلفن همراه ، تبلیغات نمایش داده شده و تبلیغات جستجوی پولی بیشتر بر تصمیمات خرید تأثیر منفی می گذارد:
- مو بیش از نیمی (۵۴٫۳٪) می گویند تبلیغات برنامه های تلفن همراه تأثیر منفی دارند به ۳۱٫۴ significantly به طور قابل توجهی کمتر و ۲۲٫۹ slightly کمی کمتر احتمال دارد که چیزی را که از طریق تبلیغات برنامه تلفن همراه تبلیغ می شود خریداری کنند.
- تقریباً نیمی (۴۸٫۱٪) کمتر احتمال دارد چیزی را که در تبلیغات نمایش داده می شود خریداری کنند. ۲۵٫۷ significantly به طور قابل توجهی کمتر و ۲۲٫۴ slightly کمی کمتر احتمال دارد چیزی را که از طریق تبلیغات نمایش داده می شود خریداری کنند.
- جستجوی پولی روی کمتر از نیمی (۴۹٫۴)) تأثیر منفی دارد. ۲۵٫۳٪ به طور قابل توجهی کمتر و ۲۴٫۱٪ به احتمال کمی چیزی را که از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در نتایج موتورهای جستجو تبلیغ می شود ، خریداری می کنند.
۶٫ پست مستقیم ، محتوای آنلاین و جستجو م effectiveثرترین روش ها برای جذب مشتری است.
ایمیل و بازاریابی محتوا در صدر قرار می گیرد و بیش از نیمی از پاسخ دهندگان این روشها را به عنوان روشهای هوشمند برای جذب مشاغل خود ارزیابی کرده اند. تقریباً نیمی (۳/۴۸ درصد) می گویند که در نتایج جستجو هنگامی که خواسته یا نیاز دارند می تواند به جذب کسب و کار آنها کمک کند.
علاوه بر این:
- بیش از یک سوم پاسخ دهندگان تبلیغات سنتی (۳۷٫۶٪) و بازاریابی ایمیلی (۳۴٫۶٪) را راه های موثری برای جلب نظر آنها می دانند.
- حدود یک چهارم پاسخ دهندگان پست های رسانه های اجتماعی (۲۷٫۴٪) و تبلیغات اجتماعی (۲۴٫۸٪) را به عنوان تاکتیک های هوشمند برای جذب مشاغل خود ارزیابی می کنند.
- فقط ۶٫۶ of از پاسخ دهندگان تبلیغات برنامه تلفن همراه را تاکتیکی م forثر برای کسب و کار خود می دانند.
در حالی که نتایج نظرسنجی ما به نفع ورودی (جستجو ، محتوا) و تأییدهای شخص ثالث (بررسی مشتریان) است ، پاسخ دهندگان ما چندین تاکتیک خروجی ، به ویژه تبلیغات سنتی ، را برای به دست آوردن آنها م effectiveثر می دانند. توجه و پست مستقیم برای جذب مشاغل خود. اما کارآیی تنها بخشی از معادله بازاریابی است …
II. کارآیی: بهترین ارزش چیست؟
علاوه بر اثربخشی ، هزینه بدست آوردن نتایج یا کارایی نیز باید در نظر گرفته شود که در ترکیب بازاریابی شما چه چیزی باید لحاظ شود. بازاریابان به طور مستمر وظیفه دارند کارهای بیشتری را با هزینه کمتر انجام دهند ، بنابراین یافتن مقرون به صرفه ترین روش ها برای دستیابی به بیشترین نتیجه ، مقدس برای بازاریابان است.
مقایسه هزینه کانال های مختلف بازاریابی
هزینه معمولاً به عنوان یک مزیت بزرگ بازاریابی ورودی معرفی می شود در حالی که مانعی برای انتخاب رسانه های پرهزینه تر مانند تلویزیون و رسانه های چاپی است. برای درک بهتر بهره وری از کانال های مختلف ، اجازه دهید نگاهی بههزینه های احتمالی یک کمپین که برای ایجاد آگاهی طراحی شده است.
CPM (هزینه در میلیون) معمولاً در انواع رسانه های تبلیغاتی برای اندازه گیری هزینه هزار نمایش استفاده می شود.
CPM = (هزینه تبلیغات ۱،۰۰۰ ۱۰۰۰)/اندازه مخاطبین
در دنیای خرید آگهی ، این مورد برای اندازه گیری کارایی یک رسانه تبلیغاتی استفاده می شود. تمرکز بر این CPM برای کمپین هایی که می خواهند با دریافت پیام در برابر مخاطبان قابل توجه ، به آگاهی بالایی دست پیدا کنند ، منطقی است.
از آنجا که بسیاری از متغیرها بر نرخ واقعی CPM که برای یک رسانه معین پرداخت می کنید تأثیر می گذارد ، نمودار زیر فقط باید برای اهداف اطلاعاتی استفاده شود. با این حال ، این ارقام در مورد تفاوت فاحش قیمت شما برای رسیدن به اندازه مخاطب خاص در کانال های مختلف تبلیغاتی و بازاریابی ایده ای ایجاد می کنند.
قیمت ایمیل مستقیم
قیمت جستجوی پولی
اگرچه از CPM در جستجوی پولی استفاده می شود ، هزینه به ازای کلیک (CPC) متداول ترین اندازه گیری است ، بنابراین ما از آن به عنوان معیار خود به جای CPM استفاده می کنیم.
هزینه های جستجوی پولی بسته به عمودی ، کلمات کلیدی و هدف گیری می تواند بسیار متفاوت باشد. در حالی که برخی از کلمات کلیدی ممکن است فقط چند مشت برای هر کلیک هزینه داشته باشند ، کلمات کلیدی بسیار رقابتی می توانند بیش از ۵ دلار برای هر کلیک هزینه داشته باشند. نمودار زیر میانگین داده های قیمت گذاری CPC در تقریبا ۷۰۰،۰۰۰ را نشان می دهد کلمات کلیدی برای انواع مختلف عمودی در طول ۲۰۱۴٫
بر اساس ارقام بالا ، کمترین CPC 0.38 دلار و بالاترین CPC 4.41 دلار است. این میانگین CPC ما را ۲٫۴۰ دلار تعیین می کند. میانگین CPC برای این مجموعه داده ۱٫۷۰ دلار است.
یادداشتی در مورد CPC در مقابل CPM: هر دو به طور معمول به عنوان گزینه های پولی ارائه می شوند جستجو ، نمایش و تبلیغات اجتماعی. مدل قیمت گذاری انتخاب شده بستگی به اهداف و بودجه کمپین دارد. CPM اغلب برای اهداف مبتنی بر آگاهی و CPC برای اهداف مبتنی بر عملکرد مانند ترافیک یا تبدیل بهتر است.
بودجه ای که ۱۰ هزار دلار می تواند بخرد
بر اساس قیمت فوق ، بیایید بررسی کنیم که بودجه ۱۰۰۰۰ دلاری تا کجا به شما می رسد.
CPM بسیار بالا: پست مستقیم
CPM بالا: تلویزیون محلی بازار محلی
یک تبلیغ تلویزیونی تلویزیونی نقطه اول دارای بالاترین CPM متوسط ، ۳۳٫۸۵ دلار است. (تلویزیون نقطه ای به این معنی است که تبلیغات تجاری شما فقط برای یک بازار محلی پخش می شود ، نه یک بازار ملی.) با بودجه ۱۰۰۰۰ دلاری ، می توانید تقریباً ۳۰۰،۰۰۰ بیننده بازار محلی را با آن نرخ CPM به دست آورید. به این در واقع یک معامله بد نیست-اما به خاطر داشته باشید که برای یک بار ، ۳۰ ثانیه است و این فقط قیمت پخش تبلیغ است. سایر ملاحظات هزینه شامل تولید آگهی تجاری می شود که ممکن است شامل نگارش فیلمنامه ، ویرایش ، صداگذاری یا استعداد بازیگری و غیره باشد.
اواسط CPM: مجلات
مجلات جایی در وسط بسته قرار می گیرند ، با CPM متوسط ۱۴٫۰۰ دلار. با بودجه ۱۰۰۰۰ دلاری ، می توانید آگهی ای در مجله ای با تیراژ حدود ۷۱۵،۰۰۰ خواننده تهیه کنید. قیمت بر اساس اندازه آگهی ، رنگ یا سیاه و سفید متفاوت است. ، موقعیت صفحه و موقعیت درون مجله. همچنین هزینه تبلیغات خلاقانه مانند نوشتن نسخه و طراحی را در نظر بگیرید.
CPM پایین: تبلیغات فیس بوک
با CPM 1.54 دلار ، تبلیغات فیس بوک مقرون به صرفه ترین دسته است. با این نرخ ، ۱۰۰۰۰ دلار می تواند تقریباً برای ۶٫۵ میلیون نمایش پرداخت کند. این بودجه به شما امکان می دهد به طور همزمان با تعداد زیادی از کاربران فیس بوک تماس بگیرید یا افرادی را که دارای تبلیغات متعدد در یک بازه زمانی طولانی هستند ، هدف قرار دهید. به خاطر داشته باشید ، CPM های تبلیغاتی فیس بوک و CPC ها معمولاً هرچه هدف گذاری شما دقیق تر شود ، گران تر می شوند.
CPC: جستجوی پولی
کمپین $ ۱۰،۰۰۰ با CPC 2.40 دلار حداقل ۴،۱۶۷ کلیک را تضمین می کند. همان مبلغی که برای CPC 1.70 دلار هزینه می شود ، ۵۸۸۲ کلیک را به همراه خواهد داشت. با توجه به میزان کلیک ۵٪ ، برای آگاهی از تعداد افراد آگهی ، آگهی با ۲٫۴۰ دلار CPC حدود ۸۳٫۳۳۰ نمایش و ۱٫۷۰ دلار CPC تبلیغ حدود ۱۱۷،۶۴۰ نمایش را دریافت می کند.
CPM بازاریابی محتوا
هزینه بازاریابی محتوا کمی پیچیده تر است زیرا هیچ واحد استاندارد اندازه گیری در صنعت برای مواردی مانند نمایش و هزینه های هر کلیک وجود ندارد ، که مقایسه سیب با سیب را بین هزینه خروجی ، پرداخت شده و ورودی دشوار است. با این حال ، ما یک نمونه اخیر مرتبط با قیمت بازاریابی محتوا در مقابل تلویزیون داریم.
بازاریابی محتوا می تواند بینندگان مشابهی را برای مخاطبان تلویزیونی به دست آورد-اما با کسری از قیمت. ما اخیراً یک کمپین مشتری Fractl داشتیم در BuzzFeed که طی چند روز پس از انتشار بیش از ۳٫۲ میلیون بازدید داشته است.
با توجه به نرخ های بالا ، برای دسترسی به یک مخاطب با اندازه مشابه ، باید مبلغ ۷۵۰۰۰ دلار برای یک نقطه تلویزیونی ۳۰ ثانیه ای در تلویزیون شبکه اولیه بپردازید.
بیننده های اضافی را از طریق سندیکا و اشتراک گذاری اجتماعی اضافه کنید ، و معادل آن از نظر بینایی احتمالاً مشابه چیزی است که بیش از ۲۰۰،۰۰۰ دلار برای تبلیغات تلویزیونی برای شما خریداری می کند. ناگفته نماند که ارزش سئو از محتوا به دست آمده است.
با یک کمپین Fractl در این محدوده به طور متوسط ۱۰۰۰۰ دلار برای استراتژی ، تولید و ارتقاء نهایی ، که CPM را تقریبا ۳٫۱۳ دلار می کند.
در حالی که هزینه تبلیغات فیس بوک ۱۰۰۰۰ دلار می تواند بیشترین نظر را به خود جلب کند ، بودجه یکسان برای یک کمپین بازاریابی محتوا در مقیاس بزرگ می تواند شامل مزایایی فراتر از قرار گرفتن در معرض مخاطبان بزرگ ، مانند افزایش رتبه ، سندیکا باشد. ، و دید طولانی مدت.
غذاهای آماده
انتخاب ترکیب بازاریابی مناسب نه تنها به میزان مناسب بودن یک کانال و تاکتیک برای KPI هایی که می خواهید به آنها دست یابید بستگی دارد ، بلکه به بودجه شما نیز بستگی دارد. ایجاد تعادل بین کارآیی و کارآیی برای یک استراتژی بازاریابی پایدار و بلند مدت بسیار مهم است.
به طور خلاصه ، در زیر برخی از نکات مهم در یافته های ما آمده است:
آگاهی:
- تبلیغات سنتی تبلیغات دیجیتالی Loudmouths هنگام جلب توجه. بازاریابی ایمیلی و تبلیغات رسانه های اجتماعی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند تا توجه بینندگان را جلب کنند.
- اکثریت پاسخ دهندگان از موتورهای جستجو استفاده کردند و یا محتوای آنلاین را در عرض یک هفته پس از بررسی مورد مطالعه قرار دادند و این راههای موثری برای پیش روی مخاطبان هدف شما بود.
- برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت ، maاکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی به جستجو ، وب سایت شرکت یا نظرات مشتریان مراجعه می کنند.
- تبلیغات نمایش داده شده بیشترین تبلیغات دیجیتالی بودند ، اما میزان مشارکت پایینی داشتند.
تبدیل ها:
- بیش از نیمی محتوا را بارگیری کرده یا طی یک هفته پس از بررسی آدرس ایمیل شرکت خود را به شرکت داده اند ، که ممکن است به دلیل انتخاب پیشنهادات محتوا در ازای ایمیل آنها باشد.
- نظرات مشتریان ، جستجو و مقالات آنلاین بیشترین تأثیر مثبت را بر تصمیمات خرید دارند.
- از کانالهای خروجی ، تبلیغات سنتی و پست مستقیم به احتمال زیاد تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید خواهند داشت.
- پاسخ دهندگان پست مستقیم را م mostثرترین روش برای جذب مشاغل خود عنوان کردند.
- شرکت کنندگان در نظرسنجی همچنین گفتند ارائه محتوای رایگان به آنها یا ظاهر شدن در نتایج جستجو یکی از بهترین روش ها برای پیروزی در تجارت آنها است.
هزینه:
- بر اساس تجزیه و تحلیل هزینه های ما ، بازاریابی محتوا و تبلیغات در فیس بوک مقرون به صرفه ترین راه برای دسترسی به مخاطبان گسترده است.
آیا می خواهید داده های بیشتری از نظرسنجی مصرف کنندگان ما ببینید؟ ما همچنین بخش هزاره را در پاسخ های نظرسنجی (افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله) فیلتر کرده ایم تا بینش های بیشتری را استخراج کنیم. برای یافته های ما در مورد احساس هزاره ها در مورد تاکتیک های مختلف بازاریابی ، حتماً کاغذ سفید رایگان ما را بارگیری کنید .
درباره کلسی لیبرت –
کلسی لیبرت معاون بازاریابی و شریک Frac.tl. او یک بازاریاب محتوا و بازاریابی تأثیرگذار است و در بررسی کسب و کار هاروارد ، Inc ، زمین بازاریابی ، بافر ، و HubSpot . از طریق LinkedIn ، Twitter ، یا Kelsey@frac.tl.