دلیلی برای جستجوگران برای ترجیح برند شما
فصل هدیه دادن است و این تصور به جستجو نیز کشیده می شود! ترجیحات برند تقریباً ملموس در سطوح مختلف ، از قرابت مصرف کننده گرفته تا افزایش رتبه در Google است. در این نسخه تعطیل از ریش سفید جمعه ما ، رند توضیح می دهد که چرا حفظ اهمیت برند در خط مقدم استراتژی شما مهم است و چارچوبی را برای نحوه شروع کار به جستجوگران ارائه می دهد. دلیل اینکه برند خود را ترجیح می دهید
سلام ، طرفداران Moz ، و به نسخه ویژه کریسمس Whiteboard Friday خوش آمدید. اکنون ، آیا شما کریسمس را جشن می گیرید یا نه ، خانواده من حداقل از نظر قومی یهودی هستند ، اما ما هنوز کریسمس را دوست داریم. ما یک درخت و هدایا و همه این چیزها می گرفتیم. اما کریسمس بر همه شما که از نظر مذهبی یا غیر مذهبی جشن می گیرید مبارک باد ، و بقیه شما ، امیدوارم تعطیلات دوست داشتنی و فوق العاده ای را در تعطیلات دسامبر در اواسط زمستان داشته باشید. خورشید در آسمان کمی بالاتر می رود. روزها کمی طولانی تر می شوند. من واقعاً مشتاقانه منتظر آن هستم ، به خصوص اینکه اینجا در سیاتل هستم.
من می خواهم امروز در مورد دادن چیزی به جستجوگران ، دلیلی برای ترجیح دادن نام تجاری شما صحبت کنم. به همین دلیل است که سال آینده تا سال ۲۰۱۶ بسیار مهم است. ما مشاهده کردیم که چند سال گذشته سالهایی بوده است که در آن Google ، سایتهای رسانه های اجتماعی ، مصرف کنندگان و مشتریان ، کاربران وب از همه نوع و پلتفرم های مختلف انواع مارکها – مخصوصاً مارکهای شناخته شده ، که مردم با آنها تمایل دارند – ترجیح زیادی می دهند. منظور شما را به شما نشان می دهم.
حتی ترجیحات تجاری کوچک نیز می تواند این نوع نتایج قابل توجه و شگفت انگیز را به دلیل تقویت آنها در تلاش برای بازاریابی شما به دست آورد. به عنوان مثال ، فرض کنید شما می توانید در شناخت برند ، در رابطه با نام تجاری ، در فراخوانی و در ارتباطات مثبت کمی پیشرفت کنید. این کار چند کار را برای شما انجام می دهد.
CTR را در نتایج جستجو افزایش دهید
در ابتدا ، میانگین نرخ کلیک شما در نتایج جستجو را افزایش می دهد. به عنوان یک جستجوگر هر سوالی را که انجام می دهد انجام می دهد ، امیدوارم هزاران پرس و جو که منجر به سایت شما می شود ، اگر در موقعیت چهار ، پنج یا شش ظاهر شوید ، ممکن است نرخ کلیک کمی بالاتر از آنچه معمولاً می بینید مشاهده کنید. برای رتبه بندی متوسط وب سایت در آن موقعیت به دلیل ترجیح نام تجاری. آنچه در واقع انجام می دهد این است که با گذشت زمان منجر به رتبه های بالاتری می شود ، زیرا گوگل برای پاداش بلند مدت نرخ کلیک و سایر سیگنال هایی که با آن در رتبه بالاتر قرار می گیرد پاداش داده است.
بنابراین حتی اگر شما فردی هستید که می گوید: “آه ، من واقعاً مطمئن نیستم که آیا گوگل از مدل های نرخ کلیک در موارد من استفاده می کند یا نه” ، آنها در حال حاضر در بسیاری از موارد حضور دارند. حتی اگر این را باور ندارید ، آنچه اتفاق می افتد این است که سهم کمی بیشتر از بازدیدها را دریافت می کنید ، این بدان معناست که سهم کمی بیشتر از افرادی است که می توانند نام تجاری شما را تقویت کنند ، به نام تجاری شما پیوند دهند ، و همه این چیزها. همه این سیگنال ها در طول زمان به آرامی ، رتبه بالقوه خود را به طور مثبت افزایش می دهند.
افزایش بازدید مجدد از سایت
در مرحله بعد ، اگر آن برند را ترجیح می دهید ، نرخ بازگشت بازدیدکنندگان به سایت شما را افزایش می دهید ، از طریق نشانک ، از طریق تایپ کردن ، از طریق جستجوی مارک دار ، همه این موارد را به شما باز می گردانند. آن دسته از انواع بازدیدهای برگشتی ، خواه جستجوی مارک دار باشد یا بازدید مستقیم یا نشانک ، منجر به سوگیری مرورگر و جستجو می شود. این را می توانید در همه مرورگرهای خود مشاهده کنید.
اگر از iPhone یا دستگاه Android خود استفاده می کنم ، اگر در لپ تاپ یا دسکتاپ در Google Chrome هستم و شروع به تایپ چیزی می کنم ، همه آن مرورگرها و همه آن سیستم ها به دنبال p قبلی خواهند بودالگوهایی که شروع به مطابقت با آنچه من در آن تایپ می کنم یا جستجوی صوتی می کنند ، و احتمالاً برای نشان دادن چنین چیزهایی تعصب خواهند داشت. اگر در گذشته در Moz بودم و فقط “M” را در مرورگر Chrome خود تایپ می کردم ، به احتمال زیاد Moz را در لیست کشویی مواردی که به من پیشنهاد می کند ، به ویژه اگر با فرکانس واقعی بازدید کنم ، ببینم. بنابراین شما آن درمان ترجیحی را دریافت می کنید.
اما این به کمک به رتبه بندی شما در اینجا باز می گردد زیرا جستجوهای جستجوی مبتنی بر مارک ، همانطور که گوگل نشان داده است ، می تواند بر رتبه بندی پرس و جوهای بدون مارک و بدون مارک تأثیر بگذارد. اگر افراد زیادی در حال جستجو برای مثال “پروازهای ویرجینیا آمریکا به سان فرانسیسکو” هستند ، وقتی گوگل درخواست پروازهای سانفرانسیسکو را می بیند ، ممکن است بگویند: “سلام ، می دانید چه چیزی ، ویرجین آمریکا باید کمی بالاتر قرار گیرد ، زیرا ما من حجم جستجوی مارک زیادی برای آنها دیده ام. “
بهبود احتمال و احتمال تبدیل برای تقویت اجتماعی ، مطبوعات و WoM
بدیهی است ، افزایش نام تجاری می تواند به احتمال تبدیل کمک کند که منجر به فروش بیشتر می شود. این یکی از مستقیم ترین و بدیهی ترین آنهاست. این یکی از دلایلی است که بازاریابان برندهای بزرگ روی آن سرمایه گذاری می کنند. اما همچنین این احتمال وجود دارد که آنها احتمال را افزایش دهند ، بنابراین فرض کنید شما از طریق رسانه های اجتماعی تماس می گیرید یا پیام ها را از طریق رسانه های اجتماعی تقویت می کنید ، از طریق مطبوعات ، بدیهی است از طریق دهان به دهان که ممکن است تا حدودی تحت کنترل شما باشد و در کنترل شما نیست. کنترل ، همه این تقویت هر بار با ترجیح نام تجاری اضافی کمی افزایش می یابد ، و این بدان معناست که در آینده شما مخاطبان بیشتری برای بازاریابی آینده و هدف گذاری آینده خواهید داشت. آنجا بسیار مفید است
درک ارزش و کیفیت بهبود می یابد
همچنین ، می توانید درک کنید که درک ارزش و کیفیت در واقع با افزایش میل به نام تجاری و یادآوری و شناخت افزایش می یابد. شما این را در بسیاری از آزمایشات مصرف کننده مشاهده کرده اید. یکی از نمونه های مورد علاقه من مطالعه بینگ است ، جایی که بینگ به دنبال جایگزینی نتایج گوگل با نتایج بینگ بود ، اما آنها لوگوی گوگل و طرح Google را داشتند و سپس نتایج گوگل را در بینگ نشان دادند. صرف نظر از نتایج چه کسانی ، اگر نشان گوگل را در کنار آن نشان می دادند ، مردم می گفتند این نتایج بهتر است. بنابراین اساساً ، نام تجاری بخشی از نحوه قضاوت ما در مورد کیفیت چیزی است. بخشی از آن است.
این به برخی از آزمایشات مبتنی بر مصرف کننده در مورد شراب ، طعم و مزه ای که از شراب می دهید یا لذت بردن از شراب می رسد ، مربوط می شود. اگر چیزی را کنار بگذارید و یک بطری شناخته شده باشد که قیمت آن بسیار بالا است و به سختی می توانید آن را تهیه کنید ، در واقع خواهید دید که نواحی از مغز روشن می شود و متوجه می شوید که شراب طعم بهتری دارد و لذت بیشتری می برد ، حتی اگر در واقع با شراب ارزان ۵٫۰۰ دلار پر شده باشد. این ترجیح روانشناختی در واقع درک ما را از کیفیت از دیدگاه مارک تجاری بهبود می بخشد ، و به همین دلیل ماندگاری بیشتر و تکرارپذیری بیشتر به دست می آید.
بنابراین برند می تواند به طرق بسیار زیادی به شما کمک کند ، هم از نظر فنی از طریق الگوریتم و وسایل اجتماعی ، و هم از لحاظ روانی. برای سالهای آینده سرمایه گذاری کاملاً ارزشمند است ، و مطمئناً همانطور که در چند سال گذشته موارد بیشتری را در بازاریابی وب به کار گرفته است ، برای همه ما ضروری است.
اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ من امروز قادر نخواهم بود به تمام جزئیات تاکتیکی وارد شوم. منظور من این است که ما می توانیم یک جمعه کامل را روی هر تاکتیک در این گروه ها بگذرانیم ، اما من می خواستم چارچوبی را در مورد این گروه ها برای شما فراهم کنم تا بتوانید در مورد استراتژی خود در سال جدید فکر کنید و به طور بالقوه به استراتژی خود بیفزایید.
ارزشهای تجاری
مواردی مانند ارزشهای تجاری که با ارزشهای مشتری مطابقت دارد یا با آنها تداخل دارد یا در مقابل آنها کار می کند ، می تواند بر نحوه درک یک نام تجاری تأثیر بگذارد. بدیهی است که بسیاری از مصرف کنندگان از مارک هایی مانند فولکس واگن یا انرون قبل از آن بسیار ناامید شده اند ، زیرا ما احساس می کنیم آنها پشم را روی چشم ما کشیده اند و آنها ناصادق بوده اند. بازاریابی سیگار در صنعت دخانیات ، بسیاری از مصرف کنندگان در دنیای غرب را برای بسیاری از آن مارک ها خاموش کرد. سپس مارک هایی که دارای ارزش هایی هستند که ما آنها را تشخیص می دهیم و به آنها پاسخ می دهیم ، می توانیم آنها را که در حال افزایش برند هستند مشاهده کنیم.
صدا ، لحن و تصاویر بصری
صدا ، لحن و جلوه های بصری ، این اساساً نحوه نحوه ارائه خود است و اینکه آیا با ترجیحات مخاطبان شما ، با سبک های خاص آنها و با نشانه های فرهنگی موجود مطابقت دارد یا خیر. بنابراین می بینید که این مانند صحبت کردن با مشتری است ، اما ما در مورد یک زبان شفاهی مانند انگلیسی در مقابل هندی در مقابل اسپانیایی در مقابل آلمانی صحبت نمی کنیم. ما در مورد طنین در سطح زبان فرهنگی صحبت می کنیم. آیا ما در یک جهنم فرهنگی هستیم؟ آیا ما نشانه ها و شناخت یکسانی داریم؟ آیا ما در مورد نوستالژی و ارتباط بین مفاهیم ، همه آن چیزها ، چیزهای یکسانی داریم؟
محتوا
شرکتدر حال حاضر ، این موضوعی است که ما در مورد آن بسیار صحبت می کنیم و مطالب شما را با نیازهای بالقوه مخاطبان ، خواسته های آنها ، چیزهایی که از آنها لذت می برد ، تأثیرگذاران آنها و آنچه تأثیرگذاران آنها قرار است تقویت کنند مطابقت می دهد. در واقع اینجاست که استراتژی محتوا مطرح می شود ، زیرا اگر محتوا را فقط به سطح تاکتیکی برسانید ، به همپوشانی فکر نمی کنید. خوب ، بسیاری از مواقع که در حال ایجاد محتوای تاکتیکی و تقویت محتوا هستید ، به همپوشانی استراتژیک با نیازهای مخاطبان من فکر نمی کنید ، آنها چه می خواهند ، با چه ارتباطاتی دارند ، از چه چیزی لذت می برند ، چه کاری انجام می دهند. تأثیرگذاران آنها از همه این نوع چیزها لذت می برند. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به مطابقت نمودار ون نزدیکتر می شوید و محتواهای شما به احتمال زیاد تأثیر استراتژیک و مثبتی بر تداعی نام تجاری خواهند داشت.
نمایندگان برند
نمایندگان برند ، انسانهایی که ما با یک نام تجاری مرتبط هستیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. در واقع ، من می گویم و بسیاری از بازاریابان در این مورد در چند سال گذشته صحبت کرده اند ، اما برای حضور یک نام تجاری بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. ما در حال ایجاد انجمن های تجاری از طریق انجمن های انسانی هستیم. اغلب اوقات موسسان و مدیران عامل هستند ، اما بسیاری اوقات نمایندگان برند نیز هستند که می توانند تعداد زیادی از افراد را شامل شوند. این می تواند شامل افرادی باشد که تقویت کننده آن نام تجاری هستند ، نه لزوما افرادی که در این برند کار می کنند ، بلکه تقویت کننده ها هستند. این می تواند توصیفات موجود در پیامهای بازاریابی را شامل شود. این می تواند شامل مشارکت کنندگان برند ، اعم از مشارکت کننده مهمان یا تمام وقت و البته اعضای تیم باشد. بزرگترین آنها اغلب بنیانگذاران و مدیران عامل و به نوعی رهبران یک سازمان هستند ، اما بسیاری از این افراد نیز دارای نفوذ هستند. اگر این موارد به خوبی با تأثیرگذاران مشتریان شما و یا مشتاق جهان مشتریان شما مطابقت داشته باشد ، می تواند طنین بیشتری برای نام تجاری ایجاد کند.
قیمت گذاری و موقعیت یابی
قیمت گذاری و موقعیت یابی ، این یک نوع چهارگانه بازاریابی کلاسیک قدیمی است ، اما ارزش درک شده و ارزشی که در برابر قیمت گذاری و هزینه مربوط به خدمات قابل اندازه گیری است. هزینه ها ، من فقط منظور از هزینه های مالی نیست ، بلکه هزینه راه اندازی و هزینه کار و هزینه فرآیند و درک خود مشتریان است ، به این معنی که اگر مشتری معتقد است که آنها یک تجارت متوسط هستند اما شما آنها را می فروشید بسته ای که شرکت نامیده می شود ، ممکن است متوجه شوند که هزینه زیادی پرداخت می کنند. آنها خود را یک شرکت تصور نمی کنند. حتی اگر بسته سازمانی برای آنها مناسب است و ارزش مناسبی را ارائه می دهد ، شما در حال حاضر به نوعی زبان موقعیت یابی را از آنچه مشتری در واقع خود را تصور می کند ، قطع می کنید. این به طور بالقوه می تواند به قرابت برند آسیب برساند.
حرکت روانشناختی
سپس ، البته ، تعداد زیادی و فشارهای روانشناختی که ارتباطاتی را در اطراف یک نام تجاری ایجاد می کند. بنابراین اینها مواردی مانند آشنایی ، دوست داشتن ، تسلط بر پردازش است که ما کل یک تخته سفید در پردازش تسلط ، من فکر می کنم سال گذشته در سال ۲۰۱۴٫ از این قبیل موارد ، وقتی می گویم” تسلط بر پردازش “، آنچه من در مورد آن صحبت می کنم سهولت کار است من چیزی را تشخیص می دهم و می توانم ارتباط برقرار کنم. به عنوان مثال ، یکی از مطالعات مورد علاقه من در این زمینه ، همبستگی بین قیمت سهام شرکت هایی بود که اسامی خود را به راحتی تلفظ می کردند و نامهایی که به سختی تلفظ می شدند ، و می توانید مشاهده کنید که تسلط آسان تر در تسلط نامی که به راحتی تلفظ می شود در طول زمان تمایل دارد با ارزش سهام بالاتر همبستگی داشته باشد. عجیب و غریب. به نظر می رسد بازارها پیچیده تر از این باشند ، اما انسانها تابع این موارد هستند. جریان تجربه کاربر ، که در تکان های روانی نیز جای می گیرد.
همانطور که ما در مورد تأثیرگذاری بر همه این موارد فکر می کنیم ، اغلب اوقات وقتی مردم در مورد نام تجاری و ایجاد نام تجاری صحبت می کنند ، منحصراً در مورد تبلیغات تجاری صحبت می کنند. اما همانطور که از همه این دسته ها می بینید ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانیم در سئو ، اجتماعی ، محتوا ، ایمیل ، اجتماع ، تمام کانالهایی که در اینجا در Moz صحبت می کنیم انجام دهیم. تأثیر زیادی بر نام تجاری شما می گذارد و این می تواند به مرور زمان تأثیر مثبت زیادی بر همه این موارد داشته باشد.
بسیار خوب ، همه کریسمس مبارک. اگر تعطیلات دیگری را جشن می گیرید ، ممکن است تعطیلات خوبی را سپری کنید ، و هفته آینده مجدداً شما را برای چاپ مجدد جمعه تخته سفید می بینیم. مراقب باش.