تکه های ویژه: تاکتیک ساده مرده برای ساخت آنها
در MozCon 2015 ، دکتر پیت یک گوهر به ارمغان آورد وقتی که در مورد صحبتهای او در مورد قطعات برجسته گوگل صحبت کرد ، ” بازمانده از Google: سئو در ۲۰۲۰ “:
“فرض کنید شما در یک پرس و جو رقابتی شماره ۵ هستید و سعی می کنید از شماره ۵ به شماره ۱ برسید. این فوق العاده دشوار است ؛ این نیاز به پول زیادی ، پیوندهای زیاد ، با این کار فقط می توانید از شماره ۱ به عدد ۰ برسید. بنابراین در واقع رسیدن به شماره ۵ به شماره ۰ آسان تر از رسیدن به آن است شماره ۵ تا شماره ۱ … تطبیق بهتری داشته باشید. پاسخ بهتری برای این س Beال داشته باشید. این برای کاربران خوب است. “
چیزی در مورد آن ۹۸ کلمه گوشم را بالا برد ، مخصوصاً دو جمله آخر.
“پاسخ بهتری برای س Beال باشید. برای کاربران خوب است.”
این کلمات ماه ها در سرم می چرخیدند ، اگرچه تأثیر آنها حتی بعداً احساس نمی شد ، زمانی که متوجه شدم قطعه های برجسته چقدر رایج شده اند.
بیش از یک سال بعد ، من اکنون بیشتر از همیشه متقاعد شده ام که اکثر مارک ها باید دستیابی به قطعات برجسته را در اولویت خود قرار دهند.
چرا؟
تا آنجا که ممکن است سعی کنید ، اکثر سایت ها شانس این را ندارند که به رتبه ۱ در SERP ها برسند. و امروزه ، با اولویت بسیار زیاد تبلیغات در بالای صفحه ، بالاتر از نتایج ارگانیک – بدون در نظر گرفتن این واقعیت که اکثر مردم تبلیغات را از نتایج ارگانیک تشخیص نمی دهند – حتی کسانی که به موقعیت مورد نظر می رسند باید احساس کنند گویی آنها یک پیروزی پیروزی را به دست آورده اند.
در سال بعد از ارائه ، پاسخ های غنی به میزان قابل توجهی رشد کرده اند ، همانطور که توسط نمودار زیر از Stone Temple Consulting:
و در این بازه زمانی ، تعدادی از تیم ها و افراد وظیفه خود را برای رمزگشایی بهتر از قطعات برجسته قرار داده اند ، به ویژه در مورد آنچه که به نظر می رسد بر حضور آنها در برخی از پرس و جوها تأثیر می گذارد ، چه نوع قطعه هایی وجود دارد ، چگونه محتوای خود را برای بهینه سازی بیشتر بهینه سازی کنیم. به احتمال زیاد شما یکی دریافت می کنید ، و آنچه Google احتمالاً در صورت نمایش قطعه در نهایت به دنبال آن است.
( برای اطلاعات عمیق پس زمینه در مورد قطعات برجسته ، به مطالب مرتبط در انتهای پست. )
اما در مورد چگونگی نگه داشتن قطعه های برجسته هنگامی که مارک شما یکی از آنها را دارد نوشته نشده است. این واقعیت در طول MozCon 2016 ، وقتی به Rob Bucci از GetStat در هنگام ارائه گرفتن برترین نقطه: نحوه کسب درآمد بیشتر از قطعات برجسته .
این پست ، که سرچشمه برخی از نظراتی است که بوچی در پایان ارائه خود به اشتراک گذاشت ، بسیار محدود بر چگونگی نگه داشتن یک قطعه برگزیده هنگامی که نام تجاری شما به اندازه کافی خوش شانس بوده است که آن را دریافت کند ، متمرکز می شود.
سریع ۵ وات قطعات برجسته
قبل از اینکه به این جنبه بپردازیم ، اجازه دهید به طور مختصر به بررسی چند مورد بپردازیم ، در مورد مهره ها و پیچ های قطعات برجسته.
- آنها چه هستند و از کجا آمده اند؟ یک قطعه برجسته ، خلاصه ای از پاسخ برای جستجوی وب جستجوگر است که معمولاً از یک وب سایت گرفته شده و شامل پیوندی به سایت ، عنوان صفحه و نشانی اینترنتی ، مطابق GetStat است.
- چرا باید به شما اهمیت بدهد؟ نباید این کار را انجام دهید ، مگر اینکه به این نتیجه برسید که برترین نتیجه صفحه هستید (برای پیروزی ضربه بزنید). همچنین ، از آنجا که نتیجه می تواند از هر مارکی در صفحه اول باشد ، شما می توانید دو موقعیت را در صفحه ۱ اشغال کنید.
- چه کسی به آنها نیاز دارد؟ هر برندی که به دنبال دسترسی ارگانیک ، دید ، ترافیک و بله ، اه ، تبدیل شدن است.
- کی نشان داده می شوند؟ هر زمان که به پرسشی به بهترین شکل در لیست ، جدول یا نمودار پاسخ داده شود.
با این حال ، برای مارک شما یا هر نام دیگر، (الف) قطعات برجسته فرصتی آسان برای رقابت بهتر در برابر رقابت به شما ارائه می دهند ، (ب) می تواند به یک فرصت کم سرمایه گذاری/پاداش بالا برسد و (ج) می تواند به شما در رقابت کمک کند.
حفظ قطعه برجسته به سختی کسب شده
یکی از دلایل اصلی شرکت در کنفرانس هایی مانند MozCon به صورت حضوری این است که بتوانید قطعه ای از خرد را بشنوید که در وبلاگ تجدید نظر از دست رفته است ، یا در توییت توسط شرکت کنندگان به درستی منتقل نشده است ، یا هنگام گوش دادن به ویدیو پس از گوش دادن به آن اشاره نشده است. رویداد
به عنوان مثال ، نقل قول دکتر پیت از MozCon 2015 هنگامی که آن را در حالی که در جمع تماشاگران نشسته بودم شنیدم ، به شکل زنگ در آمد ، اما مطمئن نیستم که به سادگی ویدئوها را تماشا می کردم.
در طی پرسش و پاسخ که پس از صحبت بوچی انجام شد ، از او در مورد واقعی سوال شد ارزش سرمایه گذاری در قطعات برجسته ، یک نگرانی خاص با توجه به اینکه در بیشتر موارد ، Google در حال ارائه محتوا با سود بسیار کمی به نام تجاری است که آن را در خود جای داده است. (مگر اینکه کاربر روی URL در پایین محتوا کلیک کرده و از وب سایت بازدید کند.)
با این حال ، بوچی به مراتب فراتر از پاسخ به س beforeالی که پیش از او بود پاسخ داد.
“فرض کنید من [سعی کردم به کسی آموزش دهم که چگونه نان تست درست کند. تکه تکه ای مانند این است که مرحله ۱ نان را در نان تست بریزید ؛ مرحله ۲ ، نان را تست کنید ، مرحله ۳ ، آن را بخورید ، درست است؟ اگر من مرحله چهارم یا پنجم را اضافه کردم تا در قطعه کوتاه شود ، یعنی آنها مراحل کامل نان تست را انجام ندادند ، مردم برای به دست آوردن نتایج کامل بیشتر روی آن کلیک می کنند. به این فکر کنید که چگونه می توانید قطعات خود را با ایجاد آن به گونه ای بهینه کنید که کل مزرعه را در قطعه خود نگذارید. آنها باید از وب سایت شما بازدید کنند تا اطلاعات را بدست آورند. “
این موضوع به دو دلیل توجه من را به خود جلب کرد:
- یکی از بزرگترین دغدغه های برندها در مورد سرمایه گذاری در تلاش برای به دست آوردن یک قطعه برجسته این است که اگر جستجوگر وب بر روی URL کلیک نکند و از سایت بازدید نکند ، برای برند بسیار کم است. در غیر این صورت ، تنها نهادی که تا حد قابل توجهی از آن سود می برد ، Google است.
- Churn ، که در آن مارک ها درآمد کسب می کنند و سپس قطعه ای را از دست می دهند ، نیز یک نگرانی واقعی است. تحقیقات Stone Temple Consulting نشان داد که بیش از ۵۵ درصد از پرسش هایی که قطعات برجسته را در ژانویه ۲۰۱۶ نشان دادند “یا در ژوئیه ۲۰۱۵ قطعه ای برجسته را نشان ندادند ، یا URL متفاوتی را برای قطعه برجسته نشان می دهد تا در ژوئیه ۲۰۱۵٫ “
نحوه سرمایه گذاری هوشمندانه در قطعات برجسته
با به کارگیری منطق در نقل قول بوچی ، نام تجاری شما می تواند از آنچه من تفکر سطح بعدی می نامم استفاده کند.
به جای اینکه فقط فکر کنید “چگونه می توانم یک قطعه برجسته دریافت کنم؟” ، فکر کنید “چگونه می توانم یک قطعه برجسته را حفظ کنم؟” این امر به ویژه مهم است زیرا ، همانطور که توسط STC ، Bucci و دیگران گزارش شده است ، احتمالاً گوگل از معیارهای مشارکت (به عنوان مثال ، کلیک بر روی URL) به عنوان عاملی در تعیین رکود استفاده می کند.
بوچی می گوید: “با ایجاد محتوای تکه تکه خود به گونه ای که مردم را تشویق کند تا برای مشاهده جزئیات کامل به سایت شما مراجعه کنند ، می توانید CTR خود را بر روی آن SERP افزایش دهید.” “این نکته کلیدی است.”
همانطور که در نتیجه زیر مشاهده می کنید ، این نتیجه ، که از نتیجه شماره ۱ در صفحه گرفته شده است ، بعید است که یک کلیک را تضمین کند ، زیرا همه اطلاعات مورد نیاز در آنجا وجود دارد.
با این حال ، در نتیجه زیر ، جستجوگر وب باید URL را کلیک کرده و از صاحب وب سایت محتوا دیدن کند تا لیست کامل را مشاهده کند.
“بزرگترین توصیه ای که من انجام دادم این است که من فکر می کنم مردم در حال حاضر توجه خود را به نحوه استفاده استراتژیک از قالب بندی برای A) برنده شدن قطعه ها و B) ایجاد تجربه کاربری عالی در SERP توجه کرده اند. مردم فقط روی قدیمی شدن تمرکز کرده بودند قطعه ، اما توصیه من این بود که آنها باید به فضای پرس و جو نگاه کنند و رایج ترین قالب های قطعه را اندازه گیری کنند. از آنجا ، آنها باید قطعات خود را برای مطابقت با آن قالب ها بهینه کنند ، زیرا گوگل به وضوح نشان می دهد که آنها می خواهند از این فرمت ها در دستور استفاده کنند . “
بوچی نکته مهمی را بیان کرد و نشان داد که چگونه باید به قالب بندی و انواع محتوا توجه کنیم – نه فقط سeriesالات – که به طور مداوم به عنوان قطعات برجسته نشان داده می شوند. او می گوید ، این بدان معناست که گوگل به ما می گوید که به دنبال پاداش چیست.
بیش از حد فکر نکنید. شیرجه بزنید.
دیدن نام تجاری مارک ها هیجان انگیز استp وارد بحث شوید ، و به طور جدی در مورد قطعات برجسته و چگونگی تأثیر عناصر ارگانیک بر مارک های آنها فکر کنید.
دکتر پیت ، که همچنان مدافع پرشوری برای مارک ها است و نگاهی جدی به نحوه بدست آوردن و نگهداری قطعات برجسته دارد ، می گوید ضروری است که مارک ها پیشرفت خود را در روند کلی خود بسازند نه از آن به عنوان تاکتیک یکبار مصرف
“من فکر می کنم اولین قدم این است که به پرسش ها فکر کنید و بخشی از تحقیقات کلمات کلیدی خود را بر اساس آن ایجاد کنید. در جستجوی زبان طبیعی ، س questionsالات به طور فزاینده ای رایج می شوند. کدام سوالات بخشی از مسیر تبدیل شما هستند؟ تخفیف ندهید آنها را فقط به این دلیل که در ابتدای قیف یا بخشی از مرحله تحقیق هستند ، پیدا کنید. دریابید که آیا این س questionsالات قطعه هایی را نشان می دهد یا خیر و سپس به راههایی برای استفاده از آن قطعات به عنوان تیزر برای جذب افراد به محتوای شما و امیدوارم قیف شما فکر کنید. هنگامی که در صفحه ۱ رتبه بندی می کنید ، در مورد شکل دادن به محتوای خود برای پاسخ بهتر به س .ال است. من فکر می کنم این یک رویکرد “هرمی معکوس” است – با قانع کننده ترین س yourال خود و خلاصه ای از مطالب خود ، و سپس شیرجه زدن به آن کمک می کند. این باعث ایجاد قطعات بهتر و بازه های توجه کوتاه می شود. “
یکی از بهترین راه ها برای شروع استفاده از قطعات برجسته ، استفاده از رویکرد گام به گام است تا همه اعضای تیم بدانند شما دنبال چه چیزی هستید ، چرا ، و تأثیر احتمالی آن بر روی نام تجاری.
نمودار زیر به همان اندازه خاص و دقیق است که برای شروع نیاز دارید.
به یاد داشته باشید ، اما ، مانند همه جنبه های بازاریابی آنلاین ، این تلاش تکراری خواهد بود. آنچه را که بدست می آورید ، ممکن است از دست بدهید. اما این روند ارزشمند است.
هنوز چیزی ارزشمند خلق کرده اید
به امید خدا ، من حداقل یک سری اطلاعات کوچک را به اشتراک گذاشته ام که شما را در مورد افزودن قطعات برجسته به استراتژی بازاریابی محتوا خود هیجان زده کرده است.
برای کسانی از شما که ممکن است در حصار باشند و بدانند آیا پاداش احتمالی هزینه ای را جبران می کند یا خیر ، سخنان دکتر پیت باید شما را در مسیر درست سوق دهد.
“من فکر می کنم محتوایی که به س questionsالات پاسخ می دهد ، طبیعتاً قانع کننده است ، این چیزی است که من در بهینه سازی برای قطعات برجسته دوست دارم … مطالبی که به سوالات پاسخ می دهند به طور مختصر ارزش واقعی را ارائه می دهد و برای بازدیدکنندگان شما ، صرف نظر از این که کجا می آیند ، یک ارزش پایه ایجاد می کند. حتی اگر قطعه برجسته را از دست بدهید ، چیز مفیدی ساخته اید. “
تکرار می شود:
“حتی اگر قطعه برجسته را از دست بدهید ، چیز مفیدی ساخته اید.”
دکتر پیت ادامه داد:
“به قطعات برجسته همانند رتبه بندی ارگانیک فکر کنید – آنها چیزی نیستند که Google به شما اعطا می کند و سپس به شما اجازه می دهد تا زمانی که یک برنده جدید ظاهر شود نگه دارید. قطعات برجسته توسط الگوریتم در زمان واقعی ایجاد می شوند ، درست مانند رتبه بندی ارگانیک. شما باید برای آنها رقابت کنید. “
خواندن مرتبط:
- رتبه بندی #۰: سئو برای پاسخ ها و نحوه رتبه بندی در Google Home ، توسط دکتر پیت
- قطعی راهنمای پاسخهای غنی Google (بخشی از یک سری سه پست) ، توسط Stone Temple Consulting
- نحوه ظاهر شدن در کادر پاسخ گوگل ، توسط رند فیشکین
- نحوه دستیابی به قطعات برجسته بیشتر ، توسط GetStat
آیا نام تجاری شما قطعات برجسته ای را آزمایش کرده است؟ اگر چنین است ، نتیجه چه بوده است؟
به خاطر داشته باشید ، Moz Pro به شما کمک می کند قطعات برجسته را پیدا کرده و ردیابی کنید ، و همچنین فرصت هایی را برای دستیابی به آنها شناسایی کنید!
درباره رونل اسمیت –
رونل اسمیت یک همکار Moz و استراتژیست کسب و کار است که از کمک به مشاغل برای ایجاد تجربه کاربری از مشتریان لذت می برد با کسب و کارشان آنها را بشناسید ، قدردانی کنید و به آنها پاداش دهید.