پیوندهای کثیف غنی: چگونه می توان پیوندهای ارزشمند را به صورت منفعل جذب کرد
بهترین ایده ها برای “ایجاد پیوند” به ندرت در حالی که در آنجا نشسته اید به فکر راه هایی برای ایجاد پیوند هستید. منظور من این نیست که در اینجا با پای اشتباه شروع کنید و یکی از آن پست هایی را برای شما تهیه کنم که اعلام می کند “فقط انتشار را فشار دهید” و اگر محتوای شما به اندازه کافی عالی باشد ، پیوندها از آسمان باران می بارد.
ما با روندی که امروز در مورد آن صحبت می کنم پیوند می گیریم ، اما علاوه بر پیوندهایی که از انجام این کار حاصل می شود ، مزایای زیادی نیز وجود دارد.
چرا هنوز باید به پیوندها اهمیت دهید
علیرغم همه سر و صدا در صنعت ، پیوندها اساس وب را تشکیل می دهند و جزء اصلی الگوریتم گوگل باقی می مانند ، بنابراین داشتن برنامه ای در مورد نحوه دستیابی به پیوندها برای هر کسب و کار بلندپروازانه ضروری است.
فراتر از پیشرفت چشمگیر دید موتورهای جستجو که همه می دانیم پیوندها می توانند ارائه دهند ، انواع مناسب پیوندها می توانند ارائه دهند:
- ترافیک ارجاع قابل توجه
- آگاهی از نام تجاری آنلاین
- اثبات اجتماعی (بهبود تبدیل)
پیوندها قبل از Google اینجا بودند. آنها بخیه هایی هستند که لحاف تصادفی که ما آن را اینترنت می نامیم به هم متصل می کنند. من نمی خواهم وانمود کنم که وقتی ما در حال بررسی فرصت های پیوند هستیم ، همه چیز را در مورد Google فراموش می کنم ، اما ما دائماً در حال جستجوی راه هایی هستیم تا چیزی بیشتر از رتبه بندی بالقوه از یک پیوند بدست آوریم.
کسب پیوند افسانه نیست
پیوند ارگانیک و تحریریه به دست آمده افسانه نیست. مگر اینکه شما یک برند بزرگ باشید ، اما به زمان ، خلاقیت و سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد. با ایجاد یک قطعه از محتوای اساسی بلند مدت (نه فقط استفاده از چیزی که پنج دقیقه داغ است و سپس از بین رفته است) ، آن را به درستی انجام دهید ، و می توانید یک پلتفرم برای کسب و کار خود فراهم کنید ، به این معنی که هر ماه با آن شروع نمی کنید کارت امتیازی خالی سپس می توانید تلاشهای بازاریابی آنلاین اضافی را در بالا قرار دهید و از یک اثر مرکب لذت ببرید.
چگونه می توان پیوندهای کثیف را غنی کرد
بسیاری از شما با پدر فقیر پدر فقیر روبرت تی کیوساکی آشنا هستید – اگر نخوانده اید ارزش خواندن دارد. روبرت توضیح می دهد که ثروتمندان برای پول کار نمی کنند بلکه برای آنها پول کار می کنند ، روبرت توضیح می دهد که او عملاً دو پدر داشت (یکی در واقع پدر دوستش بود). یکی که چند میلیونر فوت کرد و دیگری که فوت کرد با وجود داشتن شغل مناسب و تحصیلات خوب شکست. به طور خلاصه ، شما با تفکر متفاوت از دیگران ثروتمند (و متعاقباً ثروتمندتر) می شوید.
می توان بین آنچه کتاب در مورد آن صحبت می کند و بیشتر موارد زندگی روزمره ما مقایسه کرد. تناسب اندام بهتر می شود ، ثروتمندان ثروتمندتر می شوند ، پرفروش ها بهتر می فروشند و غیره و غیره. وقتی صحبت از سئو می شود ، فرقی نمی کند.
در واقع مایک گرهان مقاله ای نوشت که در مورد این مفهوم به طور خاص در ارتباط با پیوندها و جستجو بحث کرده است موتورها وی تاکید کرد ؛
“… چقدر تعصب برای صفحات با رتبه بالا که اساساً بر اساس الگوریتم های پیوند مرتب شده اند ، بسیار جذاب است تا پیوندهای بیشتری جذب شود.”
در اصل ، صفحاتی که به طور برجسته رتبه بندی می شوند ، به طور طبیعی پیشتاز خود را تقویت می کنند ، زیرا در نتیجه رتبه بندی در بالا ، پیوندهای بیشتری را جذب می کنند. بازاریابان هوشمند می توانند برخی از پیوندها را به پیوندهای بیشتری تبدیل کنند.
من مدتی قبل یک پست نوشتم در مورد هدف قرار دادن تأثیرگذاران و ایجادکنندگان محتوا در لحظه ای که آنها به دنبال پیوند بودند ، بنابراین شانس خود را افزایش می دهید از گرفتن پیوند از آن زمان به بعد ، برای من روشن شد که این مفهوم واقعاً بسیار بزرگتر از آن است. ما به آرامی اما مطمئناً این فرایند را توسعه داده ایم و پیوندها و چشم ها را به حداکثر رسانده ایم که یک دارایی محتوا می تواند به مرور منفعلانه در طول زمان جذب شود.
و این همان روندی است که امروز قرار است طی کنم …
- مفهوم
- قرار دادن بذر
- نخست
- پشتیبانی حمایتی
- گسترش
نمودار زیر رشد دامنه های ارجاعی برای دارایی محتوایی را که با استفاده از فرآیند فوق توسعه داده ایم نشان می دهد:
دارایی شش ماه قبل از تاریخ شروع این نمودار راه اندازی شد و رشد مداوم تا به امروز ادامه دارد – برای رفع نیاز بازار طراحی شده است و چیزی است که کاربران و تأثیرگذاران به آن علاقه دارند و خواهند داشت. علاقه به سالهای آینده
این بیش از ۱۰۰ پیوند به صورت غیرفعال به دست آمده است و میانگین قدرت دامنه آن ها (طبق LinkBabel ) 63 است ، بنابراین این پیوندهای مناسب نیز هستند. مطمئناً همه آنها پیوندهای بسیار مهمی نیستند که نیاز به نوشتن در خانه دارند ، اما آنها مرتبط هستند و بیشتر آنها با ناشران هستند که اگر بخواهیم آن را به طور فعال تبلیغ کنیم ، معمولاً به دنبال رابطه هستیم.
در اینجا یک نمودار نمایش صفحات صفحه برای ۶ ماه پس از راه اندازی وجود دارد (مطمئناً این چیزی نیست که ما در صنعت آن را “ویروسی” می دانیم ، اما دارایی یک عبارت دم بلند را هدف قرار می دهد ، و بازدید از صفحات رشد ماهانه ثابت را نشان می دهد):
مرحله ۱: مفهوم
ما بیشتر اوقات به دنبال این نیستیم که سوالی را پوشش دهیم ، با یک مفهوم صنعت برخورد کنیم ، یک تصور غلط را به چالش بکشیم یا جامع ترین و مفیدترین قطعه را در مورد یک موضوع خاص ارائه دهیم.
چه چیزی ایده خوبی را ایجاد می کند؟
- موضوعی که می توانید درباره آن معتبر صحبت کنید: ممکن است واضح به نظر برسد ، اما تخصص خود را بیش از حد طولانی نکنید.
- چیزی که برای بلند مدت جذابیت دارد: شما می خواهید سرمایه گذار با ارزش باشید به جای سفته باز .
- چیزی که برای مشتریان و سایر سازندگان محتوا جذاب خواهد بود.
- در حال حاضر خالی از محتوای شایسته ای است که موضوع را پوشش می دهد.
منابع الهام
نکته کلیدی در این بخش از فرآیند این است که از آن الهام بگیرید و سپس فرآیند دستی را برای تعیین اینکه کدام ایده ها فرصتهای واقعی هستند شروع کنید. باز هم ، من می توانم از قیاس سرمایه گذاری در اینجا استفاده کنم زیرا با سرمایه گذاری در چیزهای دیگر تفاوتی ندارد. به طور گسترده ای شروع کنید ، تحقیقات خود را انجام دهید و آن را به فرصتهایی که قرار است دنبال کنید محدود کنید.
- مجلات در صنعت شما: به دنبال موضوعاتی باشید که دارای پتانسیل همیشه سبز هستند و ببینید آیا به صورت آنلاین نیز ارائه می شوند.
- با تیم های فروش صحبت کنید: آنها اغلب بینش های ارزشمندی در مورد مشکلات مشتریان و سوالات متداول دارند.
- ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی: کلمات کلیدی صنعت را جستجو کنید (اغلب بیشتر به دنبال دم بلند ، اما در برخی موارد برای یافتن افرادی که به دنبال پاسخ و راه حل هستند).
- از Google Images استفاده کنید: گاهی اوقات درخواست های بصری کم کار می شوند.
- موضوعات مرتبط در ویکی پدیا: بخش “همچنین ببینید” را مرور کنید تا به افکار جانبی کمک کند.
از کجا می دانم که این یک فرصت است؟
شما در نهایت به دنبال شناسایی سeriesالاتی هستید که کم خدمت هستند.
خود را هم به جای مشتری احتمالی و هم به عنوان یک تولید کننده محتوا تصور کنید. آیا احساس می کنید می توانید با نتایج فعلی که در پرس و جو X یا Y بازگردانده می شود ، آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا کنید؟ اگر نه ، چرا که نه؟ و دارایی برنامه ریزی شده شما چگونه می تواند این شکاف را پر کند؟
اگر بتوانید به هر دوی این نوع کاربران دسترسی پیدا کنید ، پس از آنکه این دارایی اولیه را کمی تحت تأثیر قرار دادید ، محتوا به خودی خود مادام العمر هزینه می کند.
یک مثال قوی از پرس و جو بدون خدمات ، س “ال “برون سپاری چیست؟” یک اصطلاح کاملاً گسترده ، اما اگر می توان به ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل اعتقاد داشت ، چیزی که بیش از ۵۰۰۰ بار در ماه از او درخواست می شود. تعداد زیادی از آنها احتمالاً دیگر تولیدکنندگان محتوا هستند که به دنبال توضیحات مختصر یا راهنمای برون سپاری هستند که بتوانند برای قطعه ای که ممکن است در یک موضوع مرتبط بنویسند به آنها ارجاع داده و به آنها پیوند دهند. تصور کنید یک آموزش تصویری ایجاد کنید که برون سپاری را معرفی می کند و نحوه شروع یک تجارت را بررسی می کند. این مطمئناً مجموعه فعلی محتواهای ارائه شده را شکست می دهد ، سپس فقط باید آن را به دقت بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که دارایی افراد است.
چه نوع دارایی هایی کار خواهند کرد؟
من طرفدار بزرگ تکامل هستم تا انقلاب در سئو. قالب محتوا لزوماً چیزی نیست که شما باید روی آن تمرکز کنید (“OMG ما نمی توانیم اینفوگرافیک ها را انجام دهیم زیرا در سال ۲۰۱۳ هستند!”) بلکه محتوای قطعه است که اهمیت بیشتری دارد. “مشکل” اینفوگرافیک ها به خودی خود نیست ، بلکه نحوه اجرای آنها است. مسلم است که گاهی اوقات این فرصت ارائه یک قالب متفاوت به میز است ، اما جهان کتابها (فیزیکی یا دیجیتالی) را “مرده” اعلام نمی کند فقط به این دلیل که چند نویسنده چند اثر کتابهای بدشاید وسیله نقلیه نباشد ، بلکه شخص راننده آن باشد. اما من منحرف می شوم.
نکته من این است که این فرایند را می توان در مورد انواع مختلف دارایی های محتوا به کار برد ، نکته اصلی تشخیص فرصت موجود در اختیار شماست و اینکه آیا محتوای قطعه ، قالب قطعه یا هر دو است و سپس عمل کنید بر این اساس.
——–
توجه: میزان و ترتیب تکمیل ۴ مرحله زیر بستگی کامل به نوع دارایی محتوا ، نوع پروژه و هدف آن پروژه دارد.
به عنوان مثال ، ما روی پروژه هایی کار کرده ایم که مشتری نمی خواهد دارایی را در سایت خود داشته باشد ، آنها می خواهند آن را منحصراً به ناشر شخص ثالث واگذار کنند و تمرکز خود را بر روی کمک به دارایی در آن سایت قرار دهند تا بتوانند از آن استفاده کنند اثبات اجتماعی و ترافیک (گرچه پیوندها نیستند). به همین ترتیب ، ما روی پروژه هایی کار کرده ایم که ابتدا در سایت مشتری منتشر می کنیم ، قبل از اینکه آن را با یک ناشر بزرگ مقایسه کنیم.
من هر یک از مراحل را طی می کنم و سپس این وظیفه را به شما می سپارم که آنها را به شکلی که برای هر کاری که در حال کار هستید منطقی به نظر برسد.
———
مرحله ۲: قرار دادن بذر
این ناشر مستقیماً در صنعت شما یا شاید به طور مستمر مرتبط خواهد بود (به جایی که مخاطب است مراجعه کنید!) ، و آن سایت باید از اتحاد برجسته برخوردار شود. یک مثال خوب در این مورد ، Entrepreneur.com است که به وب سایت های خبری منطقه ای متصل می شود و از پوشش عمیق تر مسائل تجاری که از آنها استفاده می کند ، استفاده می کنند. ما می توانیم در مورد محتوای تکراری و پیوندهای خودگردان و غیره و غیره به یک گفتگوی کامل بپردازیم اما من هر روز از هفته پیوندهای معتبر و مرتبط می گیرم-مخصوصاً اگر مجبور باشم برای به دست آوردن آنها با یک ناشر رابطه برقرار کنید!
چرا بذر را به شخص دیگری می دهید؟
“انحصاری اولیه” تضمین می کند که ما مورد توجه وبلاگ نویس و ناشر قدرتمند قرار می گیریم – آنها چیزی را که ما خون ، عرق و اشک را در ابتدا ، قبل از هر کس دیگری به کار می بریم – در برخی موارد قبل دریافت می کنند. ما حتی در سایت مشتری منتشر می کنیم. این اغلب یک تراشه قدرتمند چانه زنی است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که پیوندهای باقیمانده در صورت پیشی گرفتن از شما می توانند به آن سایت شخص ثالث ختم شوند (همیشه اینطور نیست) ، اما این نباید شما را از کار بیاندازد ، زیرا اغلب دادن یک سایت اختصاصی اولیه درهایی را باز می کند که هنگامی که مطالبی را که از قبل در وبلاگ شما پخش شده است ، امکان پذیر نیست.
کجا می توان محل کاشت بذر را پیدا کرد؟
اگر برای ایده ها گیر کرده اید ، یک مکان خوب برای شروع ، یکی از انبوه شبکه های تبلیغاتی برتر از جمله BuySellAds یا Federated Media خواهد بود. یا می توانید در Google Adwords غوطه ور شوید و از برنامه ریز نمایش آنها برای ایده گرفتن استفاده کنید. اگر این کار را برای مشتری انجام می دهید ، با او صحبت کنید و از آنها بپرسید که کدام سایت ها را می خوانند.
چه چیزی به عنوان قرار دادن بذر مناسب است؟
یک فشارسنج نسبتاً ساده اما لزوماً کامل این نیست که آیا شما سایت را با نام (زیرا ناشر با مارک قابل تشخیص است) نقل می کنید یا اینکه آن را بر اساس اعتبار دامنه توصیف می کنید (زیرا می دانید هیچکس نام سایت را نشنیده است). اگر اولی است ، احتمالاً یک نامزد خوب دارید ، اگر دومی است به این معنی نیست که سایت خوبی نیست ، اما ممکن است برای تماس در مرحله پشتیبانی حمایتی در این فرآیند مناسب تر باشد.
یکی دیگر از دلایل کلیدی استفاده از نام تجاری به عنوان فشارسنج این است که می توانید از این مکان اولیه بذر در مورد حمایت حمایتی استفاده کنید. مارک این ناشر (و صداقت ویرایشگری آنها) اعتبار زیادی را به دارایی شما می بخشد و در نتیجه هنگام برخورد با سایر سایتها اصطکاک بسیار کمتری ایجاد می کند زیرا این احساس وجود دارد که “اگر برای X خوب است ، این قطعه باید قانونی باشد . “
مرحله ۳: اولویت دارایی
کنید
دارایی خود را در سایت خود منتشر کنید و آن را برای موفقیت فوری و بلندمدت آماده کنید و آن را برای اشتراک گذاری آسان اجتماعی و بهینه سازی عقل سلیم عوامل درون صفحه در نظر بگیرید.
به طور خاص؛
- دسترسی و قابلیت مشاهده دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
- دسترسی و قابلیت مشاهده هرگونه کد جاسازی یا بارگیری
- تحقیق در مورد کلمات کلیدی و بهینه سازی عناوین و خود محتوا ، مربوط به فرصت های مشخص شده در مرحله ۱
این موارد باعث افزایش دید شما در سراسر شبکه های اجتماعی ، کاهش اصطکاک در صورت تمایل فرد به اشتراک گذاری قطعه (چه از نظر اجتماعی و چه در قالب پیوند) می شود و در نهایت دید شما را در جستجو افزایش می دهد – تا حداکثر دسترسی و طول عمر قطعه را با مشتریان ، سایر تولیدکنندگان محتوا و تأثیرگذاران در همان لحظه ای که مشغول تحقیق هستند (به دنبال منبع مورد استناد).
این چک لیست جامد را که رند در مورد بهینه سازی روی صفحه برای چک لیست تهیه کرده است ، بگیرید. به
مرحله ۴: ارتباط حمایتی
هدف این بخش از فرآیند ، تأمین آخرین پوشش فعال است. پیوندها منجر به پیوندهای بیشتری می شوند بنابراین نمایان شدن دارایی شما با کشش اولیه خوب چگونه می توان مطمئن بود که در دراز مدت موفقیت آمیز خواهد بود.
به احتمال زیاد انواع ناشری که در این مرحله با آنها کار خواهید کرد ، بیشتر وبلاگ نویسان خاص ، نشریات کوچکتر یا منطقه ای و حتی وبلاگ های شخصی هستند که توسط متخصصان صنعت شما تألیف شده اند.
من یک پست را برای کمک به شما در شناسایی ، تحقیق و سازماندهی چشم اندازهای پیوندی که ممکن است بخواهید از آنها بخوانید ، جمع آوری کنم به
تضمین قرار دادن بذر بسیار بیشتر شبیه یک رابطه فروش/توسعه تجاری است ، بنابراین طراحی یک فرایند برای شما سخت تر است. با این حال ، هنگامی که صحبت از تبلیغات حمایتی می شود ، ما احتمالاً می توانیم به جای این که هر بار سفارشی بنویسیم ، یک ایمیل قالب طراحی کنیم. ما در اینجا انفجار ایمیل گسترده ای نداریم ، اما ما به دنبال ایمن سازی تعداد بیشتری پیوند هستیم ، بنابراین باید کارآمد باشیم.
جلب توجه در صندوق ورودی شخص آسان نیست ، اما برخی از بهترین روش ها برای ارسال این نوع ایمیل ها وجود دارد:
- نام شخص را بیابید
- یک آدرس ایمیل حرفه ای دریافت کنید
- مطمئن شوید که آن شخص راست
- در تصحیح خود دقیق باشید
- شخصی (اما صادق)
- به زمان آنها احترام بگذارید و مختصر باشید
- در مورد کلمات خاصی که ممکن است فیلترهای هرزنامه را علامت گذاری کنند دقت کنید
است
باشید
و همچنین چند راهنمای واقعا خوب در این زمینه:
- عنوان موضوع: این راهنما
- کپی متن متقاعد کننده: این راهنما
- امضا (و قالب کلی): این راهنما
مرحله ۵: گسترش
این مرحله جنبه های متعددی دارد که در زیر به همه آنها بیشتر می پردازم:
- کشف محتوای پولی
- تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی
- بررسی اسناد
- جایگزینی محتوا
تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی
سه بستر اصلی که ما برای این نوع کمپین ها با آنها کار می کنیم عبارتند از:
- Facebook : t راهنمای وی را بخوانید از اولین تبدیل
- Twitter : این راهنما را بخوانید در KissMetrics (اساسی است اما اگر در حال شروع کار بر روی پلت فرم هستید زمینه خوبی است)
- StumbleUpon Paid Discovery : این راهنما در موتور جستجو
کشف محتوای پولی
ارائه خوبی از ویل رینولدز در این زمینه.
سه بستر اصلی که برای این نوع کمپین ها با آنها کار می کنیم (یا کار کرده ایم) عبارتند از:
- Zemanta – 1300 دلار چند پیوند به شما می دهد؟
- Taboola
- nrelate
- Outbrain
ما Outbrain را ترجیح می دهیم ، اما به هیچ وجه کامل نیست. ما متوجه شده ایم که برخی از کمپین ها بودجه را در عرض چند دقیقه صرف می کنند و برخی دیگر با وجود اینکه برای مشتری یکسان هستند ، تقریباً هیچ برداشتی ندارند ، اما من در مورد اثربخشی آنها قضاوت می کنم. من می خواستم آنها را به عنوان گزینه های معتبر توسعه کمپین ارائه دهم زیرا بیشتر اوقات تمایلی به افزایش ارزش ندارند.
استفاده مجدد محتوا
در اینجا راهنمای محکمی برای بازتولید محتوا در موسسه بازاریابی محتوا آمده است.
و چند ایده سریع برای شروع:
- ترجمه به زبان های دیگر: بازارهای انگلیسی زبان مملو از محتوا و بازارهای بین المللی کمتر است.
- برای توزیع بیشتر به فرمت های دیگر مانند ویدیو ، عرشه اسلاید یا کتابهای الکترونیکی تبدیل کنید.
بررسی اسناد
این کاری است که می توان به طور مداوم انجام داد زیرا اگر دارایی شما پیوندهایی را به طور مداوم جذب می کند ، احتمالاً افرادی را نیز جذب می کند که آن را خراب کرده یا از آن استفاده می کنند و نسبت نمی دهند.
در مرحله اولیهدر این کمپین ، اغلب می توانید با پیدا کردن سایتهایی که این قسمت را پوشش داده اند ، اما به درستی نسبت داده نشده اند ، فرصتهای پیوند واقعا جالبی پیدا کنید. پس از آن ممکن است افرادی را پیدا کنید که بخش های بزرگی از آن را “وام” می گیرند ( Copyscape برای نجات) ، همیشه می توانید نسبت را درخواست کرده و برای آنها ارسال کنید در غیر این صورت DMCA
- عکس معکوس با استفاده از Google Images یا Tineye : به راهنمای جامعی برای ایجاد پیوند تصویر نیاز دارید؟ به دنبال این یکی نباشید.
- هشدارهای TalkWalker : چند قسمت شامل عنوان ، عنوان کامل ، نام تجاری و غیره
- در نظارت بر نام تجاری موارد ذکر شده و به صورت دستی مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود آیا مواردی تحت پوشش دارایی محتوا با ذکر منبع است اما پیوند ندارد.
تنظیم کنید
—-
در نهایت – اعتراف می کنم ، من کاملاً با شما صادق نبوده ام ، زیرا برای به دست آوردن حداکثر استفاده از این روش ، نمی توانید ۱۰۰ pass منفعل باشید. ممکن است لازم باشد هر از گاهی به آن تمایل داشته باشید ، به عنوان مثال قطعه را به روز کنید تا مرتبط باشد. یا در صورت وجود قله های فصلی مورد علاقه در این قطعه ، تبلیغات “تمدید” بیشتری را در نظر بگیرید. بالاخره این دارایی دو منظوره است. فقط به این دلیل که شما به طور پیوسته می توانید پیوندها و ترافیک را هدایت کنید ، چه چیزی شما را از فعال بودن و استفاده از آن در جذب مشتری بیشتر در مثلاً یک فصل خرید کلیدی در صنعت شما باز می دارد؟
—-
بنابراین ، این را دارید: فرایند ما در ۳۰۰۰ کلمه برای توسعه دارایی های محتوا ، که برخی از آنها هزاران پیوند به دست می آورند و هزاران سهم اجتماعی ایجاد می کنند مدت ها پس از اتمام تبلیغات فعال. با ایده مناسب ، قالب مناسب ، قرار دادن بذر اولیه خوب ، آماده سازی هوشمند و ارتباط حمایتی کامل ، یک دارایی محتوا می تواند کمپین های ایجاد لینک شما را به سطح کاملاً جدیدی برساند.
من از هر گونه بازخورد یا سوالی در نظرات زیر استقبال می کنم.
درباره James Agate –
من بنیانگذار Skyrocket هستم ، ما یک سرویس پیوند سازی معتبر ، مرتبط و م effectiveثر به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم.