نحوه تأثیرگذاری بر جستجوهای مارک دار و حجم جستجو برای کسب پاداش بزرگ
با جستجوهای مارک دار چه کرده اید؟ اگر پاسخ “زیاد نیست” ، ممکن است زمان آن باشد که کمی تمرکز خود را تغییر دهید. در روز جمعه تخته سفید ، رند مزایای بزرگ تبدیل برخی از جستجوهای بدون مارک شما به مارک را بررسی می کند و توصیه های تاکتیکی کلیدی ارائه می دهد.
سلام ، طرفداران Moz ، و به نسخه دیگری از Whiteboard Friday خوش آمدید. این هفته ما قصد داریم کمی در مورد چگونگی تأثیر بر جستجوی مارک شده و مزایای زیادی از آن صحبت کنیم. برخی از این موارد که امروز قصد دارم در مورد آنها صحبت کنم بیشتر جنبه نظری دارند. همانطور که ما فکر می کنیم آنها کار می کنند. ما آزمایش کرده ایم ما برخی دیگر از افراد را آزمایش کرده ایم. ما کاملا مطمئن هستیم سپس برخی از آنها جامد هستند. ما می دانیم که این چیزها تأثیر می گذارد. صرف نظر از این موضوع ، من فکر می کنم می توانم شما را متقاعد کنم که تلاش برای تبدیل بیشتر جستجوی بدون مارک شما به جستجوی مارک دار یک امر فوق العاده مثبت است. به طور کلی جستجوی مارک دارتر نیز بسیار مثبت است. بگذارید ابتدا منظورم را با چند مثال نشان دهم.
جستجوی بدون مارک
جستجوی بدون مارک ، اینها در اصل عبارتهای جستجو ، عبارتها و عبارتهایی هستند که همه ما دنبال آنها هستیم. ما در حال تلاش برای رتبه بندی آنها هستیم. این جستجوگرانی هستند که هنوز ترجیح نام تجاری خود را اعلام نکرده اند. آنها در حال جستجو هستند. فرض کنید ما با یک شیمیدان یا مربی آزمایشگاه در یک مدرسه صحبت می کنیم و آنها سعی می کنند تمام مواد خود را برای آزمایشگاه خود جمع آوری کنند. بنابراین آنها به دنبال مواردی مانند لوله های آزمایش و تجهیزات آزمایشگاهی و عینک ایمنی شیمیایی هستند. آنها سعی می کنند بهترین قیمت ها و بهترین محصولات را تشخیص دهند ، آنهایی که ایمن ترین هستند ، و بهترین هایی که برای کلاس آنها مناسب است. اینها بدون مارک هستند آنها هیچ ترجیح نام تجاری را اعلام نکرده اند. آنها نگفته اند ، “اوه من این نوع را می خواهم و این را می دانم.”
جستجوی مارک دار
جستجوهای مارکدار بیشتر شبیه این است: “اوه من می دانم که من یک لوله آزمایش فیشر می خواهم ، Fisher Scientific.” لوله های آزمایش فیشر چیزی است که من به دنبال آن هستم یا تجهیزات آزمایشگاهی از Thermo. Thermo Scientific مجموعه ای از تجهیزات آزمایشگاهی را تولید می کند که می توانید همه آنها را به صورت پیش بسته خریداری کنید. یا عینک شیمیایی ، “من می دانم که من نوع ۳M را می خواهم.” ۳M مانند این عینک های شیمیایی فوق العاده دارد. آنها بسیار ایمن هستند ، برای این موارد بسیار مناسب هستند.
این جستجوهای مارک دار از بسیاری جهات برای مارک هایی که مالک و کنترل کننده این شرکت ها هستند ترجیح داده می شود تا جستجوهای غیر مارک دار. در اینجا دلیل آن است.
A. افزایش سهولت رتبه بندی و تبدیل
بدیهی است که اگر ۳M باشید ، رتبه بندی برای “عینک های شیمیایی ۳M” بسیار راحت تر از رتبه بندی فقط برای “عینک های شیمیایی” اگر ۳M هستید. شما با افراد بسیار کمتری رقابت می کنید. بسیاری از مردم حتی از نام تجاری شما استفاده نمی کنند. حتی افرادی که این کار را انجام می دهند ، مانند Amazon.com ، باز هم از مزایای آن برخوردار خواهید شد زیرا آنها در جستجوی نام تجاری شما هستند.
همچنین تمایل به تبدیل را افزایش می دهد ، به این معنی که اگر کسی آن جستجوی مارک دار را انجام دهد ، به احتمال زیاد آن محصول را خریداری می کند. آنها عموماً در پایین قیف صحبت می کنند. آنها به نوعی تصمیم گرفته اند که حداقل از نام تجاری شما تحقیق کنند ، و اکنون شما فرصتی دارید که آنها را معرفی کنید. آنها آشنا هستند آنها حداقل نام تجاری شما را می دانند. این واقعاً یک چیز مثبت است.
ب. پیشنهاد جستجوی م
دومین نکته جالب این است که می توانید پیشنهاد جستجو را تحت تأثیر قرار دهید ، بدین معنا که اگر بسیاری از مردم ، به عنوان مثال ، به دنبال “عینک ایمنی شیمیایی ۳M” به جای “عینک ایمنی شیمیایی” یا “عینک شیمیایی” ، جستجو را آغاز کنند ، در واقع اینطور خواهد بود که با گذشت زمان کاری که می بینید Google انجام می دهد در کادر کشویی “عینک ایمنی شیمیایی” قرار دارد ، ۳M ، کلمه ، st stهنر با آن مرتبط باشد شما آن را در پیشنهاد پیشنهاد مشاهده می کنید. ممکن است در انتهای صفحه باشد.
به عنوان مثال ، اگر امروز در Google برای “تخته سفید” جستجو می کنید ، Whiteboard Friday در جایی در آن لیست قرار دارد ، اما معمولاً به سمت پایین حرکت می کند. در برخی مناطق جغرافیایی احتمالاً اصلاً وجود ندارد. با گذشت زمان ، اگر افراد بیشتری را برای جستجوی Whiteboard Friday جستجو کنیم ، در جستجوی پیشنهاد افزایش می یابد. بنابراین این بدان معناست که افراد بیشتر این پرس و جو را انجام می دهند. حداقل آنها آن را می بینند و می گویند: “اوه ، این باید یک مارک تجاری باشد” ، یا “من باید با آن ارتباط داشته باشم ، یا شاید هم قرار باشد” ، یا “من می خواهم در مورد آن تحقیق کنم ، کنجکاو هستم در مورد آن. “
C. بهبود رتبه بندی برای درخواستهای بدون مارک
این یکی از موارد گمانه زنی است. ما معتقدیم که در حال حاضر حجم جستجو برای عبارات مارک دار بر رتبه بندی نسخه بدون مارک عبارت جستجو تأثیر می گذارد.
ما شاهد ثبت گواهینامه های گوگل در این زمینه بودیم ، اما آزمایش هایی نیز در این راستا مشاهده کردیم که امیدوار کننده به نظر می رسیدند و اساساً می گفتند که اگر. به به بیایید فیشر را برای این کار انجام دهیم. فرض کنید مردم جستجوی لوله های آزمایش فیشر را بسیار بیشتر شروع می کنند. ممکن است گوگل بگوید ، “می دانید ، من فکر می کنم فیشر با پرس و جو” لوله های آزمایش “بسیار مرتبط است. بیایید فیشر را در رتبه بندی تنها برای عبارت بدون مارک “لوله های آزمایش” بالا ببریم ، زیرا این حجم به ما نشان می دهد که این نام تجاری بیشتر از آنچه که در ابتدا تصور می کردیم مربوط به این پرس و جو است. ” این هم بزرگ است اگر می توانید حجم جستجو را افزایش دهید ، اکنون می توانید در رتبه بندی های بدون مارک سود ببرید.
D. در ویژگی “جستجوهای مرتبط”
ظاهر شوید
می توانید در ویژگی جستجوی مرتبط ظاهر شوید. جستجوهای مرتبط معمولاً جایی بین وسط صفحه و انتهای صفحه است ، بیشتر اوقات در انتهای صفحه جستجو. این یک روش قدرتمند برای ۱۰ تا ۲۰ درصد از افرادی است که قبل از انتخاب کلیک یا قبل از تصمیم گیری برای تغییر پرس و جو خود ، به پایین حرکت می کنند ، این جستجوهای مرتبط یک راه قدرتمند برای پیشنهاد است ، درست مانند پیشنهاد جستجو ، آنها باید به جای جستجوی عبارت بدون مارک ، عبارت جستجوی مارک شما را جستجو کنند. به هر حال ، ما فکر می کنیم جستجوهای مرتبط تحت تأثیر محتوا هستند ، که در یک ثانیه در مورد آنها صحبت خواهم کرد.
E. بین نام تجاری خود و عبارت کلیدی
ارتباط ایجاد کنید
ایجاد یک انجمن به سبک موجودیت این اساساً ایده کلمات کلیدی همزمان است. اگر گوگل در حال خزیدن در وب است و تعداد زیادی سند ، اسناد قابل اعتماد و با کیفیت بالا که حاوی کلمه “لوله های آزمایش” هستند که حاوی کلمه “۳M” نیز هستند ، می بیند ، اغلب در مجاورت کلمه “لوله های آزمایش” ، آنها ” با گذشت زمان ، کلمه “لوله های آزمایش” را با کلمه “۳M” مرتبط می کنید. این می تواند بر پیشنهاد تأثیر بگذارد. می تواند مرتبط را تحت تأثیر قرار دهد. می تواند بر رتبه بندی ها تأثیر بگذارد. این یک سری تأثیرات بالقوه مثبت دارد. این می تواند شما را برای همه چیز در مورد جستجو که بسیار عالی هستند مرتبط تر کند.
F. بر جستجوهای آینده و شخصی سازی
تأثیر می گذارد
سپس آخرین مورد ، که بسیار جالب و قدرتمند است ، این است که این می تواند بر شخصی سازی جستجو تأثیر بگذارد ، به عنوان مثال ، فرض کنید شخصی برای “عینک شیمیایی ۳M” جستجو می کند. آنها روی ۳m.com کلیک می کنند. شاید آنها آنها را بخرند. شاید آنها نمی کنند. دفعه بعد که آنها جستجویی انجام می دهند ، برای مثال بیایید بگوییم “پیش بندهای شیمیایی” ، خوب معلوم می شود که گوگل از قبل می داند که آن شخص در گذشته از ۳M بازدید کرده است. آنها ممکن است چنین رفتاری را ببینند و چون وارد حساب کاربری خود شده اند ، ممکن است آنها را ۳M بالاتر در رتبه بندی نشان دهند. ممکن است هنگام شروع به تایپ کردن ، آنها را در جستجوی پیشنهادی ۳M بالاتر نشان دهند. این شخصی سازی یکی دیگر از راههای قدرتمندی است که از جستجوی مارک دار استفاده می کنید.
همه این مزایا وجود دارد. ما می خواهیم این اتفاق بیفتد. چطوری انجامش میدیم؟
تاکتیک هایی که سئو می تواند در واقع از آنها استفاده کند چیست؟
به نظر می رسد سئو ها ، ما باید در بخش های بازاریابی خود به صورت چند بخشی کار کنیم تا بتوانیم این امر را محقق کنیم ، زیرا برخی از بهترین تاکتیک ها به چیزهایی نیاز دارند که سئو همیشه آنها را کنترل و کنترل نمی کند. گاهی اوقات انجام می دهید ، گاهی اوقات نه.
اولین مورد ، اگر بتوانیم کنجکاوی ایجاد کنیم و حجم جستجو را از طریق تبلیغات تجاری افزایش دهیم ، این راهی عالی است.
شما بیشتر و بیشتر از این را دیده اید. تبلیغاتی را احتمالاً در تلویزیون و تبلیغات YouTube مشاهده کرده اید. تبلیغات مارک دار را در تبلیغات نمایشی مشاهده کرده اید. احتمالاً چیزهایی را در رادیو شنیده اید که می گویند ما را جستجو کنید ، همه این چیزها. همه آن رسانه های کلاسیک ، همه چیز از بیلبوردها گرفته تا رادیو – من می دانم که تلویزیون هایی با گوش خرگوش هنوز طراحی می کنم. احتمالاً هیچ تلویزیونی در ایالات متحده وجود ندارد که هنوز گوش خرگوش داشته باشد. مجلات ، چاپ ، هر چه که باشد ، بیلبوردها ، همه تبلیغات آن برند می تواند افراد را به سمت کنجکاوی سوق دهد و بخواهند در مورد آنها بیشتر تحقیق کنند. اگر در مورد عینک ۳M و چیزهای جالبی که آنها انجام می دهند زیاد می شنوید ، ممکن است وسوسه شوید که یک جستجو را انجام دهید.
می توانیدجستجوها را نیز جاسازی کنید.
مراقب این یکی باشید این می تواند اسپم و دستکاری کننده باشد و شما را به دردسر بیاندازد. شما می توانید آن را انجام دهید. اگر این کار را به روش کلاه سفید معتبر انجام دهید ، احتمالاً خوب خواهید بود.
این ایده اساساً به مشتریان می گوید: “سلام ، اگر می خواهید درباره ما تحقیق کنید ، در مورد عینک های ۳M بیشتر بیاموزید ، فقط حرف ما را نپذیرید. در Google جستجو کنید. بروید آنچه مردم می گویند ، نظرات ما درباره ما چیست را پیدا کنید. تولید – محصول.” می بینید که من فکر می کنم LG یا سامسونگ یکی از این موارد را اجرا کردند که به مردم پیشنهاد می کردند در گوگل جستجو کنند ، زیرا به نظر می رسد تلفن آنها توسط همه افرادی که در مورد بررسی آنها رتبه بندی کرده بودند بسیار بسیار رتبه بندی شده بود آنها می توانید این کار را با ایمیل انجام دهید. می توانید این کار را از طریق شبکه های اجتماعی انجام دهید. می توانید در محتوا این کار را انجام دهید. شما در اصل مردم را مستقیماً به صفحه نتایج جستجوی Google هدایت می کنید. این می تواند یک پیوند تعبیه شده باشد یا به سادگی می تواند یک پیشنهاد برای جستجو و بررسی افراد باشد.
همچنین می توانید از روابط عمومی و بازاریابی محتوا ، به ویژه مشارکت مهمان و بازاریابی محتوا استفاده کنید.
شما می توانید از رویدادها و حمایت مالی ، همه این موارد برای افزایش علاقه و کنجکاوی نهفته استفاده کنید ، مانند تبلیغاتی که در مورد مارک تجاری انجام دادیم ، اما به شیوه ای ارگانیک تر. اگر نیویورک تایمز مطلبی در مورد شما می نویسد ، اگر در کنفرانسی صحبت می کنید. به به این من به طرز وحشیانه ای در کنفرانسی حرف می زنم. به نظر می رسد که من بسیار خطرناک و بی سر و صدا نشسته ام تا در میان جمعیت آنجا سقوط کنم. مشارکت مهمان در یک وب سایت ، شاید چیزی شبیه به Fortune.com ، که برخی از پست های مهمان را می گیرد ، مردم را وادار می کند تا بخواهند در مورد مارک یا محصولی که نام بردید بیشتر بدانند.
سپس در نهایت ، می توانید آن دسته از کلمات کلیدی را که در مورد آنها صحبت کردیم ، انجمن های سبک موجودیت ، از طریق مجاورت کلمات و همزمانی در اسناد وب ایجاد کنید.
من فقط اسناد وب را در اینجا قرار دادم ، اما واقعاً اسناد وب مهم و قابل اعتماد از منابع مورد علاقه گوگل و اعتماد و فهرست بندی آنها است. این بدان معناست که نگاه کنید: همه مکانهایی که به طور بالقوه در وب وجود دارند و تجهیزات آزمایشگاهی درباره آنها صحبت می شود یا شاید در آینده در مورد آنها صحبت شود ، کجا هستند؟ چگونه می توانم بر نویسندگان ، آن سازندگان ، آن نشریات تأثیر بگذارم تا نام تجاری من ، Thermo Scientific ، را در اسناد خود به طور بالقوه در نظر بگیرم؟ یا چگونه می توانم محتواهایی را برای مکان هایی مانند این ایجاد کنم که شامل نام تجاری من است و عبارت بدون علامت “تجهیزات آزمایشگاهی” را شامل می شود؟
مجموعه ای از تاکتیک ها ، مجموعه ای از فرصت های عالی در اینجا. خوشحال می شوم در مورد کارهایی که در زمینه تأثیرگذاری بر جستجوی مارک انجام داده اید و اینکه چگونه آن را در کل بر کمپین های سئو خود تأثیر گذاشته اید ، بشنوم. من مشتاقانه منتظر دیدار مجدد شما در هفته آینده برای نسخه دیگری از Whiteboard Friday هستم. مراقب باش.