4-4بررسی فرضیههای پژوهش 70
1-4-4 فرضیه 1- بین تحریف شناختی و خستگی هیجانی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 70
2-4-4فرضیه 2- بین تحریف شناختی و بدبینی تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 72
3-4-4فرضیه 3- بین تحریف شناختی و ناکارآمدی تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 74
4-4-4فرضیه 4- بین باورهای غیر منطقی و خستگی هیجانی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 77
5-4-4فرضیه 5- بین باورهای غیر منطقی و بدبینی تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 79
6-4-4فرضیه 6- بین باورهای غیر منطقی و ناکارآمدی تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 81
7-4-4 فرضیه 7 بین تحریفهای شناختی و باورهای غیر منطقی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. 84
8-4-4 فرضیه 8- بر اساس تحریفهای شناختی میتوان تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان را پیش بینی کرد. 85
9-4-4فرضیه 9 بر اساس باورهای غیر منطقی می توان تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان را پیش بینی کرد. 90
5-4یافتههای فرعی پژوهش 94
1-5-4 بررسی تفاوت میزان تحلیل رفتگی آموزشی، تحریفهای شناختی و باورهای غیر منطقی در دانشجویان دختر و پسر 94
2-5-4بررسی تفاوت میزان تحلیل رفتگی آموزشی ، تحریفهای شناختی و باورهای غیر منطقی در دانشجویان دانشکدههای مختلف 95
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
1-5 مقدمه 101
2-5بحث و نتیجه گیری 101
3-5 جمع بندی 110
4-5 محدودیتها 111
5-5 پیشنهادها 111
1-5-5پیشنهادهای پژوهشی 111
2-5-5پیشنهادهای کاربردی 112
منابع 115
فهرست جداول
جدول 1-3: اطلاعات تعداد کل نمونه و تعداد افراد انتخاب شده از نمونه اولیه دارای علائم تحلیل رفتگی آموزشی 46
جدول 2-3: میانگین و انحراف استاندارد نمرات باورهای غیرمنطقی در گروه بهنجار 48
جدول 3-3: پایایی باورهای غیرمنطقی دهگانه 53
جدول 4-3: پایایی مؤلفههای تحریف شناختی 54
جدول 1-4: میانگین و انحراف معیار نمرات دانشجویان بر اساس نمرات خام و نمرات T 61
جدول 2-4: توزیع جمعیت نمونه بر اساس جنسیت 61
جدول3-4:توزیع جمعیت نمونه بر اساس دانشکده 62
جدول 4-4:آمارهای توصیفی نمرات تحلیل رفتگی آموزشی و مؤلفههای آن 64
جدول5-4: آمارهای توصیفی نمرات تحریف شناختی و مؤلفههای آن 65
جدول 6-4: آمارهای توصیفی نمرات باورهای غیر منطقی و مؤلفههای آن 67
جدول 7-4: آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق 69
جدول 8-4: ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه بین تحریف شناختی و خستگی هیجانی 70
جدول 9-4: ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه بین تحریف شناختی و بدبینی تحصیلی 72