.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}
با رشد صنعت مراقبت های بهداشتی ، بزرگترین مساله ای که بیمارستان های ایالات متحده با آن روبرو هستند ، کشف درمان بعدی یا مراقبت از بیماران نیست ، بلکه یافتن و حفظ کارکنان بزرگ است. یک نظرسنجی اخیر از بیش از 300 مدیر صنعت نشان داد که 74٪ از پاسخ دهندگان < /a> معتقدند سازمان آنها باید تأکید بیشتری بر کسب و حفظ استعداد داشته باشد. حفظ کارکنان نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه به درمان شما تداوم می بخشد ، که می تواند منجر به مراقبت از بیمار با کیفیت بالاتر شود. چگونه در محیطی رقابتی و دائما در حال تغییر بیمارستان امکان پذیر است؟ در اینجا چهار راه وجود دارد که بیمارستان ها می توانند استعداد و میزان استعداد خود را افزایش دهند:
1- از مزایای رقابتی اطمینان حاصل کنید
حقیقت سخت این است که اغلب اوقات حفظ بهترین کارکنان به پول برمی گردد. دو مورد از رایج ترین راهکارهایی که بیمارستان ها برای حفظ بهترین کارکنان خود استفاده می کنند بهبود حقوق و افزایش بسته های جبران خسارت برخی بیمارستانها به دلیل محدودیت بودجه در انجام این کار تردید دارند ، اما از نظر تئوری ، بهترین کارکنان می توانند بیشترین تعداد بیماران را ببینند و پول بیشتری به بیمارستان بیاورند ، که این باعث می شود هزینه ای که برای دستمزد کارکنان هزینه می شود ، ارزش این هزینه را داشته باشد. با استفاده از ترکیبی از شاخص های حدیثی و عددی ، مراقبت و عملکرد خوب بیمار را با پاداش یا افزایش دریافت کنید – یک نماینده بیمه که تعداد مشخصی از مطالبات را ارائه می دهد ، می تواند پاداش بگیرد ، و همچنین یک پرستار که دائماً نظرات عالی بیماران را دریافت می کند.
2- از New Hires
پشتیبانی کنید
بیمارستان می تواند محیطی شلوغ و <a href="https://garch98.ir/tag/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d8%b2%d8%a7/" title="استرس زا“>استرس زا باشد ، مخصوصاً برای یک کارمند جدید. کارمندی که برای سازگاری با مشکل روبرو است یا منابع لازم برای درک و پیشرفت او در اختیار او نیست محیط جدید به احتمال زیاد به دنبال موقعیت جدیدی است ، در حالی که کسی که احساس ارتباط و ارزش می کند ، بیشتر دوام می آورد و کمک بیشتری می کند. کارکنان فعلی را برای پاسخگویی به سوالات در طول مصاحبه وارد کنید و به متقاضیان نگاهی به زندگی در بیمارستان ارائه دهید. کارکنان جدید را با همکاران و سرپرستان بخش که می توانند طناب ها را به آنها نشان دهند و به آنها کمک کند احساس کنند عضوی از تیم هستند ، متصل کنید. یک مربی اختصاصی می تواند در فرایند آموزش کمک کند و فرهنگ و رویه های بیمارستان را نشان دهد.
3- فرصتهای رشد و یادگیری را ارائه دهید
طبیعتاً ، مراقبت های بهداشتی یک صنعت سیال است و کارکنان بیمارستان تمایل دارند که یادگیری < /a> و با استفاده از مهارت های خود در زمینه های جدید رشد می کنند. بسیاری از کارکنان یک سازمان را ترک می کنند زیرا هیچ فرصتی برای پیشرفت نمی بینند. این مثال را مطرح کنید که کار سخت منجر به ارتقاء و پیشرفت می شود – وقتی کارمندی می بیند که همکارش برای کار سخت پاداش می گیرد ، احتمال بیشتری می رود که کار بیشتری انجام دهد و پیشرفت را ممکن می داند. همچنین می توانید با فرصت های یادگیری اضافی انعطاف پذیر باشید. اگر کارمندی می خواهد دوره ای را بگذراند که به او مهارت هایی می بخشد تا در شغل خود بهتر عمل کند ، مانند آموزش رونویسی پزشکی < /a> ، در برنامه خود کار کند و سایر کارکنان را تشویق به انجام همان برنامه کند. بسیاری از بیمارستانها برای شرکت در کنفرانسهای صنعتی به کارکنان خود پاداش می دهند و به کارمندانی که گواهینامه های خاصی را دریافت می کنند پاداش می دهند.
4- ایجاد فرآیندهای کارآمد
هیچ صنعتی بدون نوار اداری و بوروکراسی خود خالی نیست ، اما بیمارستان ها دارای قوانین و کاغذبازی های زیادی هستند که می تواند برای کارکنان خسته کننده باشد. در حالی که این فرایندها و مقررات به احتمال زیاد دارای یک هدف قوی هستند ، به دنبال راه هایی برای ساده سازی آنها برای سهولت کار برای کارکنان خود باشید ، مانند سیستم های خودکار یا به اشتراک گذاری اطلاعات بیمار بین بخش ها. متخصصان مراقبت های بهداشتی به این دلیل به این دلیل که عاشق پر کردن اسناد و مدارک هستند به این رشته نپیوستند ، آنها این کار را به این دلیل انجام دادند که می خواهند به مردم کمک کنند. ارائه راه هایی برای تمرکز کارکنان بر مسئولیت های اصلی مشاغل ، کارآیی را افزایش می دهد و روحیه کارکنان را افزایش می دهد ، که می تواند کارکنان بزرگ را تشویق به همکاری کند. حذف مراحل غیر ضروری در فرآیندهای مختلف نیز می تواند ضایعات داخل بیمارستان را تا حد زیادی کاهش داده و منجر به افزایش سود شود.
هیچ پاسخی برای یافتن و نگهداری بهترین استعداد بیمارستانی وجود ندارد. در حقیقت ، اکثر بیمارستان ها از ترکیبی از این تکنیک ها برای ایجاد فضایی استقبال کننده ، مفید و هیجان انگیز برای کارکنان استفاده می کنند در حالی که هنوز مراقبت عالی از بیمار را ارائه می دهند. برای پیدا کردن آنچه که در بیمارستان شما بهتر عمل می کند ، چند تکنیک را برای پیاده سازی و آزمایش نتایج انتخاب کنید. همانطور که صنعت همچنان در حال تغییر است ، روشبرای حفظ کارکنان نیز به احتمال زیاد تکامل خواهد یافت.