ردیابی پیوند پیوند شما با استفاده از لیستها در Explorer
من بعضی روزها بازاری تنبل هستم – اعتراف می کنم. من بسیاری از جستجوی پیوندهای دستی را انجام نمی دهم ، زیرا این کار ، پیگیری و پیگیری زیادی است. با این حال ، زمان های زیادی وجود دارد که من یک محتوای خوب دریافت کرده ام (خوب ، حداقل امیدوارم خوب باشد) و می خواهم بدانم که آیا مورد توجه سایت های خاصی قرار می گیرد ، آیا آنها در صنعت جستجو هستند یا بازاریابی گسترده تر یا دنیای روابط عمومی خوشبختانه ، ما پاسخ این سال را در Link Explorer بسیار ساده تر کرده ایم ، بنابراین پست امروز برای همه شما بازاریابان کنجکاو اما گاه تنبل است. اگر می خواهید راه را دنبال کنید ، به ابزار بروید:
باز کردن Explorer پیوند
(۱) محتوای خود را با تنبلی دنبال کنید
وقتی برای اولین بار از Link Explorer دیدن می کنید ، می بینید که به طور پیش فرض “دامنه اصلی” است:
برخی روزها ، شما نمی خواهید در کل دامنه خود مرور کنید ، بلکه فقط می خواهید یک قطعه محتوا را هدف قرار دهید. فقط آن نشانی اینترنتی را وارد کرده یا جایگذاری کنید و “صفحه دقیق” را انتخاب کنید (هنگامی که شروع به تایپ یک مسیر کامل کردید ، ما حتی آن گزینه را به صورت خودکار برای شما انتخاب می کنیم):
اکنون من فقط داده های پیوند آن صفحه را می بینم (توجه داشته باشید: تصاویر صفحه برای اندازه ویرایش شده اند):
خبر خوب- تخته سفید من از قبل دارای پیوند مناسب است . در حال حاضر مقدار مناسبی برای مرتب سازی وجود دارد و با افزایش مشخصات پیوند ، فقط سخت تر می شود. بنابراین ، چگونه می توانم فقط سایتهای مورد علاقه خود را مشخص کرده و در طول زمان آنها را ردیابی کنم؟
(۲) لیستی از چشم اندازهای پیوند
تهیه کنید
این قسمتی است که نمی توانیم برای شما خودکار کنیم. لیستی از چشم اندازها را در هر ابزاری که دوست دارید تهیه کنید. در اینجا لیستی خیالی است که در Excel ایجاد کرده ام:
بدیهی است که این لیست در قسمت کوتاهی قرار دارد ، اما فرض کنید من تصمیم گرفتم تعدادی از مظنونان معمول را از دنیای بازاریابی جستجو ، به علاوه یک نفر از دنیای بازاریابی وسیع تر ، و چند سایت مشتاق (که احتمالاً نمی روم برای دریافت آن پیوند نیویورک تایمز ، اما بیایید رویاهای بزرگ داشته باشیم).
(۳) ایجاد یک لیست ردیابی در Link Explorer
بدیهی است ، من می توانم به صورت جداگانه این دامنه ها را در لیست کامل پیوندهای ورودی خود جستجو کنم ، اما حتی با وجود شش چشم انداز ، این کار مدتی طول می کشد. بنابراین ، بیایید این کار را با روش تنبل انجام دهیم. با بازگشت به Link Explorer ، در قسمت پایینی ناوبری سمت چپ نگاه کنید و “لیست های هدف پیوند” را مشاهده خواهید کرد:
ادامه دهید – قول می دهم آنجا پایین است. روی آن کلیک کنید ، چیزی شبیه به این را خواهید دید:
در سمت راست راست ، در زیر عنوان اصلی ، روی “[+] ایجاد لیست جدید” کلیک کنید. یک روکش با یک فرم سه مرحله ای مانند شکل زیر دریافت خواهید کرد. فقط کافیست یک لیست به نام خود بدهید ، یک آدرس اینترنتی (صفحه ای که می خواهید پیوندها را پیگیری کنید) ارائه دهید و در لیست مشتریان خود کپی و جایگذاری کنید. در اینجا مثالی آورده شده است:
روی “ذخیره” کلیک کنید و بلافاصله باید برخی از داده ها را پس بگیرید.
افسوس ، پیوندی از نیویورک تایمز وجود ندارد. نمادهای آبی به من نشان می دهد که مشتریان فعلی در حال پیوند به Moz.com هستند ، اما به صفحه هدف من. نماد سبز به من نشان می دهد که من شروع به کار کرده ام
روی هر پیکان در ستون “یادداشت ها” کلیک کنید ، و می توانید یک یادداشت به آن ورودی اضافه کنید ، مانند این:
فراموش نکنید که “ذخیره” را فشار دهید. تبریک می گویم ، شما اولین لیست خود را ایجاد کرده اید! خوب ، من اولین لیست شما را برای شما ایجاد کردم. خخخخ ، تو واقعا تنبلی
(۴) برای پیگیری پیشرفت خود وارد شوید
البته ، جادوی واقعی این است که لیست فقط برای شما کار می کند. در هر زمان ، می توانید به “لیست پیگیری پیوند” در منوی Link Explorer بازگردید و اکنون یک لیست اصلی از همه لیست های خود را مشاهده خواهید کرد:
فقط روی o کلیک کنیددر نام لیست مورد علاقه خود ، و می توانید آخرین و بزرگترین داده های خود را مشاهده کنید. ما نمی توانیم پیوندها را برای شما بسازیم ، اما حداقل می توانیم پیگیری آنها را بسیار آسان تر کنیم.
ویدیو پاداش: اکنون در برقرسانی Link-o-Vision!
خوب ، این فقط یک ویدیوی معمولی است ، اگرچه به برق نیاز دارد. اگر برای خواندن بسیار تنبل هستید (در این صورت ، صادقانه بگویم ، احتمالاً تا اینجا پیش نرفته اید) ، من این کل گردش کار را در یک مجموعه دلربا از کلمات و صداها برای شما:
امیدوارم قدرت جدید خود را به خوبی به کار گیرید. به ما بگویید که چگونه از فهرست های ردیابی (یا چگونه قصد استفاده از آنها را) در نظرات دارید ، و در کجا می خواهید ما آنها را بعداً ببریم!